VeKKuli❤ Puuhakas puhuja 14 tammi 2016 #81 Ei näkynyt mittään no laitoin yksityisviestin sulle aurinkomamma :)
VeKKuli❤ Puuhakas puhuja 15 tammi 2016 #82 Mä oon 3 kertaa laittanu pyynnön,aina se on poistettu.. oon muös laittanu täälä viestiä aurinkomammalle jos hän on se ketä ryhmää hyväksyy :)
Mä oon 3 kertaa laittanu pyynnön,aina se on poistettu.. oon muös laittanu täälä viestiä aurinkomammalle jos hän on se ketä ryhmää hyväksyy :)
Dottie Sanavalmis juttuseppä Heinä-äidit 2020 17 tammi 2016 #83 Vekkuli, onko sulla joku liian epäilyttä profiilikuva
H Hattara84 Asioista perillä oleva 17 tammi 2016 #84 VeKKuli haluatko, että joku muu, vaikka minä, laittaa Aurinkomammalle fb:ssa viestin, jos huomaa paremmin siellä? Jos haluat, niin laita mulle vaikka yv:llä sun nimi niin osaan kertoa sen sitten. :)
VeKKuli haluatko, että joku muu, vaikka minä, laittaa Aurinkomammalle fb:ssa viestin, jos huomaa paremmin siellä? Jos haluat, niin laita mulle vaikka yv:llä sun nimi niin osaan kertoa sen sitten. :)
VeKKuli❤ Puuhakas puhuja 22 tammi 2016 #85 Nyt vasta huomasin nää viestit :D pääsin sisään, en ollu huomannu fbhen tullutta viestipyyntöä :D