Uudelleenraskautuneet

Voi ei Tyttö Koo, otahan nyt rauhallisesti siellä ettei käy hullusti emoticon

Täältä sinne ryhmähali emoticon

JEE JEE JEE JEE!!!!! Mahtavuutta! emoticon Me saatiin VIHDOINKIN, 5 vuoden jonottamisen jälkeen isompi koti täältä samalta tieltä! Reilusti lisää neliöitä ja päästään taas täysin remontoituun kotiin. Muutto on 15.1. viikonloppuna.

Supistukset on laantuneet kun oon makoillut vaan sohvalla. Mies tosiaan on tämän viikon kotona mua passaamassa ja sehän käy mulle hienosti! Tänään käytiin ostamassa joululahjat ja sit kävin kampaajalla ja nyt on hieno otsatukka. Hirveesti ei voi riehua tai rehkiä, muuten supistelee.

Muuten ei tänne mitään ihmeempiä kuulu, ihan täpinöissämme ollaan tuosta asuntoasiasta kyllä! Ja kun saadaan itse vaikuttaa tuleviin materiaaleihin niin mikäs sen mukavampaa!

Nyt Onnille puuroa napaan ja sitten pikkuhiljaa yöpuulle.

Mitenkäs muut odottajat jakselee???

Tosi hieno homma Tyttö Koo! Onneks olkoon vaan uuden asunnon johdosta! :)

Täällä onkin toooosi hiljaista ollut nyt useamman viikon!

Hmph. Saaneen jälleen liittyä joukkoonne..? Uudenvuodenaattona tein sitten testin kovien epäilyjen vuoksi ja tänään sen vielä uusin ihan varmuuden vuoksi :D Ja kyllä.. Vahvasti sitä ollaan taas kerran raskaana! Otin matkalle mukaan parit raskaustestit, jotta sain mielenrauhan tuon keskenmenon suhteen ja puhtaan negan siihen sain, joten aikaisemmasta raskaudesta ei siis voi olla kyse. Onneksi otin ne testit mukaan niin ei ole tästäkään mitään epäselvyyksiä. Vaun laskurin mukaan uusi la olis mulla 6.9, mutta keskenmenon jälkeen sitä nyt on vähän vaikea arvioida. Näillä nyt mennään ainakin siihen asti kunnes toisin todistetaan :)

Todella epäluuloinen olo vaikka olinkin ihan varma raskaudesta! Ja tarina kun vielä meni näin, että oltiin vähän niinkuin jo päätetty se, että aloitetaan ehkäisy heti seuraavista menkoista. Olin jo asennoitunut siihen, että nyt otetaan aikalisä. Vaan kuinkas sitten kävikään?! En edes osannyt odottaa mitään kun enhän mä vois tulla raskaaksi kun oltiin päätetty aloittaa ehkäisy! Ilmeisesti se pelkkä päätös ei sitten riittäny! :D Ylempi taho päätti toisin ja tottakai tämä otetaan enemmän kuin avosylin vastaan kun on kerran tullakseen :) <3 Huh, ehkä tästä shokista vielä selviän :D

Meidän Thaimaan lämmössä duunailtu syystähti :D <3

Kuinkas teidäin muiden masut voi, jotka ootte jo pitemmällä?? :))

oi ihanaa!!! :) Nyt hirveesti tarrasukkia Lauralle!!! (Ja myös TyttöKoolle) Onneks olkoo!

Heh, oltii uusvuos perinteisesti kummitytön luona, ja ennenku oltii menty ni hän (4,5v) oli väittäny kovasti että kummin masussa on toinen vauva :D
Toivottavasti kyllä ei.

onnea hirmuisesti lauraelina.toivotaan tosiaan että nyt nyytti pysyy matkassa loppuun asti.

Onnea LauraElina vielä tätäkin kautta, aivan mielettömän ihana uutinen!!! Paljon tarrasukkia pienen matkalle!!!

Niin ja Ciralle kiitos onnitteluista!

Täällä jännitetään tulevaa perjantaita, silloin on rakenneultra jossa toivottavasti saadaan nyt vihdoinkin niitä vaaleanpunaisia uutisia. En malttais odottaa... emoticon

Tyttö Koo tulee sitten jakamaan uutiset tännekkin emoticon Ajatella, miten nopeasti aika on menny, kun sun raskauskin on puolivälissä (tai sitten se tuntuu minusta nopeelta ku ite en oota)

Juu, kyllä mä tännekin uutiset laitan, ihan varmasti! Meillä on se aika jo aamulla niin päivällä joskus saatan tänne eksyä.

mohomaha, tiiätkö, vieläkin mulla on tosi vaikeeta ymmärtää tätä raskautta... jos tuo pieni ei potkis ja maha kasvais, niin koko raskauden vois unohtaa helposti, nyt kun on niin hyvä olo kokoajan.

Mutta puolivälissä tosiaan ollaan-ihan kamalaa kyytiä on tämä puolikas mennyt ja varmaan loppu menee vieläkin vauhdikkaammin, kun saa Onnin perässä mennä eikä ehdi niin hirveesti asiaa miettimään-paitsi sitten ehkä loppuviikkoina.

Käääks! Ihanaa LAura <3 <3 Paljon Onnea teille!! Mikähän mulla on kun hyvä etten itke täällä emoticon emoticon

Voi lauraelina!! ihanaaa!! nyt vaan niitä tarrasukkia mukaan jotta pysyy matkassa. <3 <3
tyttö koo.. ne vaaleanpunaiset uutiset ois niiiiin ihania.. <3 :) pieni tyttö sinne sulle seuraksi poikalauman keskelle. :Demoticon

Onnea LauraElinalle vielä täältäkinemoticon  uskomatonta tosiaan että Tyttö Koo oot jo niin pitkällä?! :D on se varmaan erilaista kun esikoisen kanssa, must tuntu et sillon laski ihan päiviä, niin no, ei ollu itellä paljon muuta tekemistä sillonemoticon niin ja muistakaa mammat ottaa kuitenki sitte iisisti ja hemmotella itteenne vaikka on pieniä touhottajia kiireenä pitämässä ;)

LauraElinalle hurjasti onnea!!! Toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana!!!

Niin ja Tyttö Koolle vaaleanpunaista liputusta ;)

AIVAN IHANAA! <3<3 Onnea Lauralle perheineen!! Pitävät tarrasukat nyt vaan mukaan! Te oottekin hedelmällisiä ukkos kans :)

Ja Tyttö Koolle vaaleanpunaisia nalleja <3

Kiitos <3 Tosta hedelmällisyydestä nyt en olis niin varma.. Jeminaakin kuitenkin yritettiin vuosi :)

IT`S A BOY!!!

Eli terkkuja ultrasta! Niin se vaan menee, että oon toukokuussa VIIDEN POJAN äiti!!! Kyllä vetää suun hymyyn ja mielen niiiiiin nöyräks! Ihan uskomattomalle tuntuu nyt! Eli ne Hello Kitty-jutut jää mun osalta ostamatta...mutta ei se mitään, hieno sarja saadaan!
Loistavaa viikonloppua kaikille!!!

Takaisin