Tosi hieno homma Tyttö Koo! Onneks olkoon vaan uuden asunnon johdosta! :)
Täällä onkin toooosi hiljaista ollut nyt useamman viikon!
Hmph. Saaneen jälleen liittyä joukkoonne..? Uudenvuodenaattona tein sitten testin kovien epäilyjen vuoksi ja tänään sen vielä uusin ihan varmuuden vuoksi :D Ja kyllä.. Vahvasti sitä ollaan taas kerran raskaana! Otin matkalle mukaan parit raskaustestit, jotta sain mielenrauhan tuon keskenmenon suhteen ja puhtaan negan siihen sain, joten aikaisemmasta raskaudesta ei siis voi olla kyse. Onneksi otin ne testit mukaan niin ei ole tästäkään mitään epäselvyyksiä. Vaun laskurin mukaan uusi la olis mulla 6.9, mutta keskenmenon jälkeen sitä nyt on vähän vaikea arvioida. Näillä nyt mennään ainakin siihen asti kunnes toisin todistetaan :)
Todella epäluuloinen olo vaikka olinkin ihan varma raskaudesta! Ja tarina kun vielä meni näin, että oltiin vähän niinkuin jo päätetty se, että aloitetaan ehkäisy heti seuraavista menkoista. Olin jo asennoitunut siihen, että nyt otetaan aikalisä. Vaan kuinkas sitten kävikään?! En edes osannyt odottaa mitään kun enhän mä vois tulla raskaaksi kun oltiin päätetty aloittaa ehkäisy! Ilmeisesti se pelkkä päätös ei sitten riittäny! :D Ylempi taho päätti toisin ja tottakai tämä otetaan enemmän kuin avosylin vastaan kun on kerran tullakseen :) <3 Huh, ehkä tästä shokista vielä selviän :D
Meidän Thaimaan lämmössä duunailtu syystähti :D <3
Kuinkas teidäin muiden masut voi, jotka ootte jo pitemmällä?? :))