Uudelleen raskautuneet

Mun on pakko kirjoittaa tänne...meinaan räjähtää..

Tänään aamulla tein testin "ihan vaan varmuuden vuoksi" (illalla olis ollut synttärit missä voipi käyttää alkoholia ja tyttö on menossa mummille yökylään) ja oli siinä vähän pientä toivoakin mukana. Mutta siihenhän tulikin kaksi viivaa! Haalea, mutta ihan selkeä viiva!

En kertonut vielä miehelle, vaan sitten vasta kun tulee töistä. On parit kuukautiset ollut ja sitten ei enää, viikoista ei mitään hajua. Meinasinkin ostaa sellaisen testin missä näkyis ne viikot niin pääsis edes suunnilleen kärryille? Toimiikohan ne?

Miten te jotka nyt ootte plussanneet, miten sujuu imetys? Mä en olis vielä ollenkaan valmis vieroittamaan itseäni imetyksestä...niin pieneltä tuntuu vielä tuo kullanmuru.
 
mair: mä ostin just semmosen testin joka näyttää viikot, mutta se olikin niin, että näyttää 1vko tai 2vko tai 3vkoa raskaana. Ja jos on enemmän ku 3vkoa niin se on se sama 3vkoa siinä näytössä. Eli mä ihan arvailin kans kun tein sen testin vasta ku olin jo ainaki 6vkoa raskaana, mutta satuin muistamaan oikein edellisten menkkojen alkupäivän ja siitä tuli laskettu aika 13.11. joka on molemmissa ultrissa sit vaan vahvistettu.

Ja meillä kävi imetyksen kanssa niin, että kun Oliviahan oli vielä ihan pienen pieni, eli täysimetyksellä, niin 3kk ikään asti meni hyvin, tulin raskaaksi, kun O oli 2kk, ja sit neljännen kuukauden aikana O:lla putosi paino vähän. Masuasukki siis söi kaikki O:n tarvitsemat ravinnot siitä maidosta, ei äiskän ylimääräiset rasvatkaan auttaneet... Eli sit 4kk iästä alkaen alettiin antaa korviketta imetyksen lisäks ja 5kk imetys lopetettiin kokonaan, kun ei sieltä enää mitään tullut...

Hyvin on silti mennyt vaikka korvikkeella ollaanki pärjätty nyt jo useampi kuukausi. Ja mua oikeestaan helpotti, kun muutkin pystyi sit ruokkimaan toista, ei aina tarvinnut itse olla syöttämässä. Äkkiä siihen tottui. :)
 
Tein tänään raskaustestin, kun menkat 3 päivää myöhässä. Tuli tod haalea viiva, siis sellainen et just just näkee et aavistuksenomainen viiva on, mut ei yhtään samanlainen kun viime raskaudessa. Tosin nyt en tehny aamupissasta ja olin juono päivän aikana hirveesti eli virtsa saatto olla laimeeta. Mut pari päivää on kyl ollu sellaisia oloja, et ois raskaana. Hirveä hiki, närästystä ja vähän pökrä olo. Näinköhän sitä nyt sitten ollaan raskaana??! Täytyy tehdä testi ylihuomenna aamulla (ei oo testejä huomisaamuks kotona) uusiks niin varmistuu... Olin kyl aatellu et vasta parin kk päästä, mut ei kyl haittaa, jos oon jo nyt. Mahtavaa. :-) Ja pettymys, jos en ookaan. Onks teil kokemusta tollasta tod haaleasta viivasta?

 
Mulla oli todella haalea viiva kun tein ensimmäisen testin nyt tässä raskaudessa ja myös edellisessä. Tosin en kummassakaan tehny aamulla testiä kun olin liian malttamaton :) Mutta sitte oottelin kolmisen päivää ja tein uudesti keskellä päivää silloin myös ni oikeen selkeet viivat tuli. Tein siis testin ekalla kerralla silleen, että menkat oli päivän myöhässä ja nyt tokalla tais olla kolme päivää myöhässä, mut silti tuli tosi haalee viiva. Oireet oli kuitenkin aika selvät ollu jo jonku aikaa :)
 
Tein uuden testin ja nyt viiva oli vähän tummempi eli kyllä sitä raskaana ollaan. Laskettu aika ois sit huhtikuun lopussa. :)
 
Onnea Happy73!! :) Kiva kun meitä raskaana olevia alkaa olla jo enemmänki! :)
 
Täällä kanssa toinen tulossa esikoinen täytti 28.12. 1vuoden ja nyt maanantaina plussasin. Eilen oli jo eka neuvola ja ensi tiistaina ois eka ultra. sain nuo ajat noin nopeesti koska kuukautisten perusteella olen viikolla 11+3, mitä kyllä epäilen kun testasin negat 26.11. ja 8.12.
 
Mitäs teille raskautuneet kuuluu? Mä yritän kovasti aina miettiä kuka kukakin on minkäkin nimimerkin takana. Kun Facebookissa ollaan omilla nimillä. Toisten nimimerkit muistaa hyvin, mutta sitten tulee vieraampia nimimerkkejä, vaikka Facebookissa saattaa olla hyvinkin "tuttu" tyyppi.
Muutamille on jo "uudetkin" lapsokaiset syntyneet ja toisille ei vielä. Mites te, jotka olette raskaana? mitkä viikot ja mitkä fiilikset?
Meillä kovasti odotellaan myös, josko pikkukakkonen saataisiin alulle. Mulla on vaan kovasti ongelmia matkassa, joten omat fiilikset ei ole korkealla ja epätoivo koko raskautumisen suhteen leijuu ilmassa.
 
Heippa pitkästä aikaan.
Kuinkas moni teistä on jo synnyttänyt? Ja mitä laskettuja aikoja muilla on? Itse olen nyt rv 32+6 ja la on 24.3.12
Te jotka olette jo synnyttäneet niin kuinka arki on sujunut kahden pienen lapsen kanssa?
 
Heippa, Mulla rv 29+5 ja LA 22.4. Jos mahdollista, niin odotan vielä suuremmalla innolla tätä kakkosta kuin ensimmäistä... ehkä siksi, koska nyt tietää kokemuksesta miten ihania lapset on ja on into päästä näkemään tämä uusi tulokas. :) Ainoa, mitä vähän jännittää, että miten synnytys hoidetaan Noomin osalta... eli ehtiikö mummo ajoissa 550km päästä häntä hoitamaan ja vaikka ehtisi, niin miten Noomi pärjää... kun ei ole aiemmin ollut muiden hoidettavana. Mutta uskon, että kaikki menee hyvin. :)
 

Täälä rv 35+6 tällä hetkellä menosa ja La 6.3 eli tasan kuukauden päästä. Täälä meleko palio jännittää se, että miten jaksan kahen niin pienen kanssa. Tyttö sillon vajaat 1v3kk kun vauva syntyy ja kun uhkaavat, ettei vauva tuu pysymään laskettuun aikaan asti masussa niin syntyypi ehkä aikasemmin. Nyt jo niin alhaalla ollu pitkään ja tuntuukni niiiin raskaalta tämä olo, kun neiti sairastelee ja tulee hampaita. Muuten kyllä reipas tyttö, kävellä porskuttaa menemään, onneksi, ettei tartte sitten kahta lasta kannella. :)

Tää raskaus menny palio nopeammin ja vaivattomammin tähän asti mitä esikoisen oottaminen. Nyt loppuraskaudesta palio rankempaa, ku ei vaan voi levätä niin palio kun lepoa tarvitsis. Mutta ihana kyllä saaha pikkuvauva, vaikka välillä niin tuntuu, että miten tästä selviää.
 
Ilmoittaudun sitten minäkin uudelleen raskautuneisiin. :) Alkuvaihetta ollaan menossa. Ihan varmuutta ei ole raskauden kestosta niin ultraan mennää varmistamaan. Ihanaa, vaikka taka-alalla onkin aika kovat pelot mm. synnytykseen liittyen.
 
Hei.. en tiedä onko täällä ketään enää lueskelemassa.. harvakseltaan tänne joskus kirjottelin, ja nyt aattelin kirjottaa taas. Mun nimimerkki tais olla Myy85,mutta nykyjään tämä Mymmeli85. Nyt uusi odotus aluillaan... huhtikuussa la. Yhtä iso jännitys kun aiemmin! Raskaaksi tulo oli mielessä aiemminkin, mutta miehen sairastuminen syöpään, leikkaus ja hoidot viivästytti tätä vaihetta. Onnellisia tästä tilanteesta kuitenkin nyt :) Onko muita odottajia?
 
Hei! mitäs teille raskautuneet ja synnyttäneet kuuluupi?
Täällä kakkosta kovasti yritettään..ei näy menkkoja eikä kyllä oireita raskaudestakaan, täti myöhäs nyt joko viikon tai päivän :D riippuu minkä kierron mukaan.

odottelua odottelua..

mullahan ei ollu esikostakaan oireita :D joten saas nähä koska pärähtää plussa :D (niin ja ens viikolal utlee rahaaa et saa testin) xD jännmääää
 
Lukeeko tätä enää kukaan? Itse olin unohtanut koko palstan moneksi vuodeksi. Luulin itse asiassa, ettei tätä enää edes ole...

Kirjoitin tosi vähän, mutta seurasin sitäkin tarkemmin. Nimimerkistäkään ei ole muistikuvaa.. Eikait se haittaa. :D meidän esikoistyttö syntyi siis 22.12. Täältä se kaikki alkoi. Mikä nostalgiaryöppy! :Heartred

1/13 syntyi poika, 10/14 toinen poika ja nyt 4. LA 5/16.

Kuinka kovasti täällä on muut ehtineet lisääntyä näinkin pitkän ajan kuluessa! :)
 
meillä siis syntyi esikko siloin 11/10 ja tosikko 11/14 =) mutta en ole kyl nyt raskaana =) ihana kuulla uutisia muiltakin =) kolmas olisi ihana :Heartred
 
Takaisin
Top