Uudelleen raskaaksi.

Mulla oli ultra pari päivää keskenmenon jälkeen, jolloin kohtu siis oli tyhjentynyt itsestään kokonaan. Pari päivää siitä otettiin hcg, joka oli laskenut kovasti, joten jatkotoimenpiteitä ei vaadittu. Kuukauden päästä pitäisi vielä tehdä kotiraskaustesti.
 
Mitä kuuluu yrittäjille? Entä oletko toipunut jo keskenmenosta Radioboca? Itselläni ei menkkoja kuulu vielä, ja päätin käväistä myös papakokeessa tässä välissä, sillä edellisestä kerrasta oli jo tovi vierähtänyt. Hyvä idea se ei ollut, sillä paikat ilmeisesti herkkinä vielä ja oli todella kivuliasta.
Toinen murheenaihe on mies, joka loukkasi itsensä pahasti ja kärsii nyt sellaisista kivuista, että en tiedä, miten tämän vauvaprojektin kanssa nyt käy. Siirtyy ehkä jonkin verran ainakin.
 
Voi ei miehelle ja siirtyvälle vauvaprojektille. :sad001

Kyllä mulla on jo ihan normaali olo ja kesätyökin alkoi eikä tarvi vatvoa näitä juttuja yksin kotona päivät pitkät. Nyt mulla merkeistä päätellen on ovulaatio, joten odottelen sitten menkkoja aika tarkkaan kahden viikon päästä. Eli ei kierto vissiin oikeastaan hetkahtanut muuta kuin sen viikon verran jonka olin raskaana.

Jotain hyvää: Viime kierrossa (jossa siis tulin raskaaksi) bongasin ekaa kertaa tän yritysrupeaman aikana ne kuuluisat ovislimat. Ja nyt bongasin ne taas, eikä tietenkään ole nyt edes clomeja pelissä. Tän täytyy olla hyvä merkki. :)
 
Takaisin
Top