Tirri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kuukautiset ovat 2vk myöhässä. Viikko sitten testi (predictor) näytti miinusta, nyt lauantaina ja tänä aamuna varovasti plussaa: viiva oli lauantaina hyvin haalea, tuskin erottuva, tänä aamuna edelleen haalea mutta tummempi kuin edellinen. Testin ohjeissa sanotaan, että viiva on aina positiivinen tulos, oli se sitten kuinka haalea tahansa! Itse olisin kuitenkin halunnut sen ihan vihonviimeisen varman tuloksen - suorastaan silmiä särkevän kirkkaan ja selvän viivan siihen perhanan tulosikkunaan!!! Vaikkakin olen kuullut, että jos tuo kyseinen testi näyttää plussaa, se on myös plussa. Nyt tekisi silti mieli käydä ostamassa muun merkkinen testi ja tehdä vielä yksi, jos jokin toinen testi antaisi "varmemman" tuloksen...mieli ei jotenkin osaa luottaa, vaikka kroppakin jo kertoo raskaudesta painavin sanakääntein! Ennen ensimmäistäkään positiivista tulosta olin aivan täysin varma raskaudesta, sisältäni kumpusi tyynen rauhallinen, lähes seesteinen onni - miten positiivinen tulos voi saada ihmisen epävarmemmaksi?! Pöhköhän minä olen, kun en osaa vain iloita!!