Mullakin oli jossain vaiheessa kauhuunia siitä että lapsi syntynyt ja kotona ja sit lopetta henkitämisen... sit miettisin kaikenlaista että osasko itse antaa mitään ensiapua ja kauanko menis ambulanssilla et se tulis tänne, löytäiskö se edes oikean osoitteen, kun aina kun on tarvinut antaa osoitetta puhelimen kautta on ollut vaikeuksia... luin sit aika paljon pienten lasten ensiavusta mut see ei auttanut kovin paljon
Onneksi nyt on mennyt ohi.. sen tilalle tullu kummalisia unia. Eilen oli semmonen että sain lapsen isoveljen kanssa ja kaikille tuntui että se on ihan ok olla parisuhtessa veljeni kanssa, paitsi mulle itselle tuntui et ei see kai niin vois olla? :P
Onneksi nyt on mennyt ohi.. sen tilalle tullu kummalisia unia. Eilen oli semmonen että sain lapsen isoveljen kanssa ja kaikille tuntui että se on ihan ok olla parisuhtessa veljeni kanssa, paitsi mulle itselle tuntui et ei see kai niin vois olla? :P

tähän asti on pystynyt nukkumaan selällään sekä kyljellään yöt. Tänään 27+3 ja viime yönä tuntui että kun nukkui selällään niin keuhkot painautuu kasaan eikä saa kunnolla happea. Kohtu vissiin jo sen kokoinen että alkaa painaa keukoja kasaan kun nukkuu selällään. Onneksi opetellut alkuraskaudesta lähtien nukkumaan kyljellään, mutta selkä oli aina siirtymäreitillä kyljeltä toiselle