Moni tuntuu pitävän tyynyä jalkojen välissä. Suosittelen kokeilemaan myös kainalotyynyä. Itse nukun mieluiten mahallani. Jouduin korjaamaan nukkuma-asentoa, sillä mahallaan nukkuminen rasitti liikaa niskoja ja hartioita, jotka ovat töiden vuoksi välillä todella jumissa. Lisäksi pidin käsiäni koukussa allani, jolloin kädet puutuivat. Hommasin niskaa takevan muotoillun tyynyn, mutta yksin se ei ollut riittävä tuki pitämään minua kyljellään. Otin ylimääräisen tyynyn kainaloon, jota halailen. Näin en pääse kääntymään käsieni päälle koko painollani. Tämä nukkuma-asento on tuntunut nyttenkin hyvälle. Mahallaan olo ei tunnu enää hyvälle ja selälläni en ole koskaan osannut nukkua. Tykkään välillä vetää molemmat jalat koukkuun, mutta kunnon kippura-asennosta tuntuu tulevan liikaa paineen tunnetta vatsaan, mutta päälimmäinen jalka voi hyvin olla ainakin vielä koukussa.
Jo ennen plussaa huomasin kärsiväni nukahtamusvaikeuksista, mutta se ei minun kohdallani kestänyt onneksi kovin pitkään. Vielähän tässä ehtii hyvin kärsiä huonoista unista. Mutta olen huomannut rytmini muuttuneen melko kellontarkaksi. Olen aamu-uninen, joten aamut saattoivat ennen venyä vapaapäivinä pitkiksi, mutta nykyisin herään joka aamu vähän enneen kahdeksaa.