Unimaailma

Tosi outoa,mutta kivaa että on joku jolla on sama LA [:)]
Saa nähdä kummalla tulee lähtö ensin [:D]

Toisaalla täällä toukokuisissa mennää kyllä päivän tai parin erolla muidenkin kanssa,että ei silleen mitään hirveetä eroa ole :))
 
Viime yönä näin ensimmäisen ihan kunnon vauvaunen. Olenkin niitä jo odotellut kun LA:han ei kuitenkaa oo ku se vajaa 4.
 
Imettämistä se lähes koko uni oli, alkuun ei meinannut tulla tarpeeksi maitoa niin piti korviketta antaa lisänä mut siitä se sit pikkuhiljaa lähti [:)]
 
Minä toruin jotain taaperoikäistä kakrua. Lupasin sille jostain hyvästä käyttäytymisestä tms karpalo/puolukkamehua. Mutta sitten se vähän ajan päästä huusi sohvalla isosiskolleen "turpa kiinni" jolloin minä sanoin sitten että voit sitten unohtaa sen mehun. Jos on jano, saat vettä mutta mehua ei nyt sitten tipu [8|]
 
Näin viime yönä unta synnytyksestä. Tosin synnytin 14.12.2010!! Aika pitkä matka vielä tohon.. [&:]
Unessa kalenterissa se oli tiistai (kun merkkasin siihen kalenteriin oikein koska pikkunen syntyi [:D]), ja tarkistin, niin se on oikeestiki. Spookya!! [:-]

Mut sit kaikkein hassuin juttu, vauva syntyi ihan ihmisenä, ja kotonaki se oli vielä ihan ihminen. Kanniskelin sitä syystä tai toisesta paidan alla (!!), kiltti oli vauva ja muuta. Mut sit ku lepäilin sängyssä vauva paidan alla ja soitin ystävälleni että nyt se sitten syntyi, kuukautta etuajassa, niin vauva olikin muuttunut mustavalkoiseksi kissaksi!! Kissa sitten siinä sängyllä makoillessani hellästi tassullaan "kaapi" vatsaani, liekkö mikä sitte ollu ajatuksena.. Sitte heräsin.

Aamulla herätessä oli kyllä hassu tunne. Jännä toi juttu, että päivämäärä ja viikonpäivä unessa napsahti kohdilleen, vaikken oo vielä niin kauas kalenteria selaillut [:D]
 
Voi olla aika tukalat oltavat Riinu sulla jos joulukuussa meinas vaavi tulla ulos [:D]

Tää nyt ei varsinaisesti vauva uni olekkaan mutta kerronpa silti. Ukon veli, joka tulee olemaan myös vauvan kummi, on muuttamassa parin sadan kilonmetrin päähän(tällä hetkellä asuvat tuossa 30km päässä). Näin sitten unta että oltiin siinä niiden nykysen asunnon ihan vieressä toisella tontilla, ja he innoissaan esittelivät että tähän me se talo rakennetaankin eikä Vammalaan [:)] Vitsailin ukolle että soittais veljelleen katsomaan tonttia siitä niiden vierestä vaikka hyvä löytyis [:D]
 
Olipas outo uni viime yönä...ei "vieläkään" vauvaan liittyvä mut mulle ihan uus kokemus.
Näin unta et joku jahtas mua ja juoksin pakoon jossain tasaisella kalliolla. Tuli reuna vastaan enkä yhtään tiennyt kuinka hurja pudotus edessä on kun en tiennyt missä maassa olin. Muistan unessa pohtineeni et no jos olen Suomes niin selviän, Norjassa en varmaan [:D] Mut muita vaihtoehtoja ei ollu ku hypätä etten jää kiinni. Pudotus olikin sit niin hurja et jouduin matkalla ottaa vielä uudestaan henkeä kun se pudotus vaan kesti ja kesti. Meri näkyi alla mutten ikinä osunut sit sinne asti kun taisin herätä.
 
Tää olis voinut olla painajainen mut missään vaihees ei pelottanut tai tullut unesta edes semmonen ikävä olo kun heräsin. Mut en muista ikinä nähneeni unia missä mua jahdataan tai missä putoisin...
 
Mulla oli hämärä uni johon liittyi se, että mun vauvamasussa oli pinnassa semmoinen korikuvio... [8|]
 
Näin unen jossa ilmeisesti ensin mulla oli avautumissuppareita. Ja ne meni ohi kun piti mennä tukemaan miehen veljen avokkia, jolla oli kunnon suppareita. (Hän saa todellisuudessa vasta loppukesällä vauvan.) Näkötettiin miehen siskon kanssa hänen tukenaan suihkussa!
Ainakin on mennyt perille, että kuuma suihku voi auttaa kipuihin.

Toisessa oltiin ultrassa ja lapsi olikin ihan selvästi poika!
Tyttöähän meille on povattu ja häneen varauduttu, mutta onhan se hyvä muistaa ettei mikään ole varmaa.
 
Mie näin unta et synnytin vauvan kotona 18.4 eli tänään ja laitoin reppuun ja repun kiinni. Lähdin retkelle kesäiseen luontoon ja tulin mäelle, jonka päällä oli kaksi vanhaa harmaata ulkoWC:tä. Wc:ssä mun piti vaihtaa tamppooni, kun vuosin ihan valtoimenaan kirkasta limaa synnytyksen jälkeen. Sit joku mies tuli koputtamaan WC:n ovea ja käski tulla katsomaan, kun hän osaa lentää pylly kohti taivasta ja pää maata kohden. Ihmettelin sitä hetkisen ja sit tajusin että mulla oli mun rakas koirani mukana retkellä ja että retken tarkoitus on et mun pitää hylätä se koira, kerta mulla on vauva niin en minä enää voi pitää koiraani. [:(] Siihen se koira jäi sitten hirmu surullisena katsomaan, kun mie lähdin pois reppu selässä. Vähän matkaa kävelin ja iski niin iso suru, et ei siitä kukaan huolehdi ja et varmasti kylmää ja nälkää näkee vaan. Käännyin takaisin hakemaan koiraa ja siihen heräsin. 
 
Taisin noista Starlettin ihanista uutisista innostuneena nähdä unta synnytyksestä viime yönä [:D]
 
Itse synnytyksestä en muistanut edes unessa mitään, mentiin sairaalaan ja siellä sit heräsin mies vieressä ja vauva kärryssään miehen puolella miehen käsi silittelemässä poikaa <3 Poitsulla oli jo tummaa tukkaa ja ihan suklaanruskeet silmät [:D] mitat oli 52cm ja 4260g, katsotaan miten tarkkaan pitää paikkansa sit kun saan ihan livenä vauvan syliin [:)]
 
Mimmu86 aatteles, kun osuis ihan tarkalleen nappiin nuo mitat [:-] se se olis kummallista  Sitä voisin sitten minäkin epäluuloinen alkaa uskoa enneuniin [;)]
 
Joo, mielenkiinnolla odottelen miten käy, mies pisti mitat ylös et muistaa sitten mihin verrata [:D]
 
Parina yönä peräkkäin ole nähnyt meidän pienestä pojasta unta.. toissa yönä unessa synnytys lähti käyntiin lapsivesien menolla vessassa. Synnytystä ei ollut unessa, vaan yhtääkkiä poika olikin meillä kotona.. Viime yönä oltiin sitten koko perheen voimin meillä mummolassa, jonne sitten miehen eno vaimoineen tuli katsomaan pientä... Sellanen tummatukkanen pikkunen poika oli meille syntyny :)
 
mä oon viel alkuraskaudessa 7+3 jos oikein lasken...

viime yönä näin niin kauheaa unta, ettei tee mieli edes nukkua ollenkaan..tekis mieli ostaa raskaustestejä ja testata oonko mä viel raskaana...siinä mun unessa, joka tuntui niin todelta, sain keskenmenon, sit unessa se yht äikkiä olikin kohdunulkopuolinen...mulla oli hävinnyt ainoa raskausoireenikin..

kauhean todellinen oli...heräsin yöllä monesti...en saanut nukutuksi ja vatsaan nipisteli niin että vatsa ois kovalla...eikä se kyl nyt oo toiminutkaan [:o]

kauheita nää unet, toivottavasti en saa samanlaisia...
ehkä uneni johtui siitä kun kerroin eilen vanhemmilleni...ja sitten puhuin et kerron siks että jos sattuu ikävästi ja tästä tuleekin enkelivauva. noh raskausoireeni on edelleen, eli arat nännit, vatsaan särkee kyl mut ku toi masu ei toimi....lie sekin raskausoire...

voi ku mäki näkisin jotain ihanaa unta [:)]
 
Zemppiä odotukseen Bluerose!
Toivottavasti kaikki menee hyvin. Yritä olla murehtimatta!
 
Mä näin unta,että sain pojan [:-] Mitäs nyt ihmettä,kun on sanottu,että tyttö näyttää tulevan ja sitten kun näen unta,niin sieltä tuleekin poika [:D] Muutaman kerran tullut näin.
Synnytin sen jossain pesuhuoneessa,missä oli saunakin,- ihan alasti ja siellä oli mun äiti ja sen tää entinen miesystävä ja se oli ihan alasti ja me jotain huudettiin siin toisillemme,riideltiin. Huusin sille jotain,että "Miks v***ssa mun pitäis tulla sinne saunaa,kun sä olet siellä!!?[:@]" yms. ja samalla pusasin vauvaa ulos [:D] Mitä ihmettä?! Hyyi. En kyllä muista oliko meijän äippäkii alasti siinä,mutta juu joo mitkä unet. [:D][:D]
 
näin unta että vilpertti potkiskeli ja lateli iskuja, käden ja jalan muodot näky selvästi mahan ihon läpi, siis sormet ja varpaat[:-]siinä sitten annoin oman sormeni vilperille ja sehän nappas siitä kiinni sen mahan ihon läpi..unessa se oli ihana tunne mut sit heräsin siihen kun itkin...

viikkoja mulla nyt 30+4, tosta unesta on parisen viikkoa aikaa
 
Hihi, näitä juttuja on laitettu tonne vau.fi etusivulle. Sai kunnon nauruja [:D] Meillä kesäkuisissakin on tällänen unia ja painajasia -aihe
 
Takaisin
Top