unia :)

Ei sinne mahdukaan mitään, mutta se ei estä lutkuttamasta muuten vaan :) se stimuloi tulevaa maidonnousua. Mulla maito nousi kunnolla vasta ehkä 4. päivänä, mutta ihan samanlainen tissitakiainen oli siitäkin huolimatta :)
 
Täällä unissani melkeenpä joka yö olen tuntevani pikkuisen liikkeet mahassa. Tai että siis siinä unessa vähä niinkun nään toista unta ja havahdun liikkeisiin. Vaikka todellisuudessa en ole vielä tietääkseni tuntenut liikkeitä :oops: Menipä sekavaksi :D
noh pari päivää sitten näin että saatiin tyttövauva ja hän oli ihan minun näköinen kun olin saman ikäinen :) vaikka koko ajan semmonen fiilis että poika tulossa:grin
 
Tää ei nyt liity mun uniin millään tavalla, pahoittelen, vaan tuohon käpysen ja Maran keskusteluun. Me jouduttiin olee esikoisen kaa synnärillä ma-pe ja koko sen ajan maitoa tuli todella nihkeästi. Siitä huolimatta poika viihtyi tissillä välillä tosi pitkiäkin aikoja. Eli kunhan luputti. Sitten kun viimein päästiin kotiin, ni heti ensimmäisenä yönä alko maito nousta ja sitä nousikin sitten huolella! Tuntu, että tissit tuplasivat kokonsa yhdessä yössä. Muistan vieläkin, miten yöllä herätessä tuntu, et ois ollu kaks betonipalloa paidan alla. :) Eli voi siihen maidon nousuun tosiaan mennä useampiakin päiviä, heti ei kannata huolestua eikä luovuttaa.
 
Ja sitten sitä maitoa on ihan joka paikassa :D paita märkänä pari kk kunnes tasoittuu!
 
Vauvasta en oo nyt nähnyt unia, Mutta tupakasta olen!! :D
Voikon unissaan tekee mieli röökiä!
Tuli siis kesällä poltettua aikalailla, ko lapsettomuus hoidot oli unohdettu niin annoin mennä,
Tupakointi loppu heti ko näin positiivisen raskaustestin.
huh.. Aika jännä et vieläki kummittelee unissa. :D
 
Takaisin
Top