unia :)

Newbie2

Asioista perillä oleva
Huhtikuunmammat 2015
Helmimammat 2018
oletteko jo nähneet unia synnytyksestä tao vastaavasta? :) itse näin noin viikko sitten että olin synnyttämässä. Vauva vain putkahti ulos ilman mitään ongelmia tai kipuja. :D viime yönä näin unta että imetin vauvaa ja maito vaan suihkahteli tisseistä ympäriinsä :D harmi kun en unessa tajunnut katsoa oliko tyttö vai poika. yritin nukahtaa uudelleen ja jatkaa unta että olisin tarkistanut sukupuolen mutta ei onnistunut :D
 
En oo vauvasta tai synnytyksestä nähnyt unia, mutta koko tämän 4-viikkoa, minkä olen raskauteni tiennyt, olen nähnyt unia, entisistä ihastuksista tms :p Kamalan vilkas unielämä on nyt. :happy
 
Mulla on nyt parin viikon ajan ollut unielämä todella vilkasta! Oon nähnyt ihan outoja unia, seikkailuja eri ihmisten kanssa mitä erikoisemmissa paikoissa. Yhden kerran olen nähnyt vauva-unta ja sen mukaan meille olisi tulossa poika :) Ärsyttävän katkonaisia tosin on yöunet, kun vessassa täytyy hypätä se 3-4x yössä.
 
Pari päivää ennen kuin tein raskaustestin, näin unta että synnytin poikavauvan :) oon myös nähnyt unta että lähdettiin miehen kans synnyttämään, ja synnytys eteni hyvin mutta yhtäkkiä kätilö paukahti sisään ja huusi että: älä synnytä, sä oot vasta 17. Raskausviikolla, ei se vauva saa vielä syntyä!! Sitten iski kauhea hätä ja paniikki unessa...

Oon myös useasti nähnyt unia silloin, kun vauva oli vielä haaveissa vaan. Silloinkin unissa oli yleensä keskosena/tosi pienikokosena syntynyt vauva.... Toivottavasti ei oo mitään enneunia :sad001
 
Olin koko viime yön neuvolassa, oli aika karmiva kokemus kun lääkäri "tykkäsi kokeilla miten raskaus kuivattaa klitoriksen...". Onneksi oli hyvin kaukana todellisuudesta :D

Mutta ylipätyään on täälläkin ollut tosi vilkasta unirintamalla, useimmiten aika häiriintyneitä unia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Näin viime yönä unta että mieheni oli ollut masuni kanssa ultrassa,
ja hän tuli ja kertoi että pienellä on niskaturvotus suuri ja epäillään kehityshäiriötä.. :/
Turvotusta oli useita senttejä liikaa.
Jokseenkin karu herätys aamuun..

Toivottavasti se oli vain pahaa unta.

Nukuin piiitkästä aikaa kokonaiset yöunet, enkä herännyt kertaakaan yön aikana!


Olen siis unissa nähnyt esikoisen raskauden, ovuloinnin jälkeen.
Tänäkesänä näin unta että mieheni kertoi että mielle tulee vauva..
ja olen nähnyt monesta muustakin tuttavasta unia, ja onnitellut ja kuis sitten on käynytkään.
 
Minä en ole nähnyt kuin muutaman vauvaunen, mutta muuten kyllä ihan älyttömästi unia! Joka aamu muistaa mitä unta näki, yleensä aika harvinaista. Liittyyköhän lisääntyneet unet raskauteen, jos liittyy niin minkäköhän takia? Voisko unen syvyys olla erilainen raskausaikana?
 
Olen nähnyt kaksi vauvaan liittyvää unta tähän mennessä. Ensimmäisessä sain vauvan ensimmäisen kerran syliin synnytyksen jälkeen ja koin mielettömän voimakkaan rakastumisen tunteen. Olin aivan myyty. :Heartpink

Toisen näin viime yönä. Olin mennyt tuttavaa katsomaan sairaalaan ja huomasin huoneessa ultralaitteen ja tietenkin halusin nähdä vauvan, joten otin masun paljaaks ja ultraamaan, pikkunen näkyi niin selvästi, kasvon pirteetkin, oli kai 4D ultra? :grin

Mulla myös unet lisääntyneet selvästi.
 
Mulla on nyt viimeisen viikon ajan ollut unet ihan täysin seksiunia! Herranen aika, aamuisin oikein puna nousee kun muistelee yön seikkailuja.. :D Näin täällä :wink
 
Muokattu viimeksi:
Mä yleensä muistan ehkä kaks kertaa vuodessa mitä unia olen nähnyt, mutta nyt.. Niin paljon unia ja omituisia. Mutta vauvoja ei o tainnu olla unissa..
 
hihii, seksi unet on tääläkin päässyt valloilleen:D lauantai aamuna kerroin miehelleni nähneeni seksi unta ja että tuntuu aika kostealle. Siitähän mies sitten onnistuikin. Mukavaa 5 viikon oksentelun ja paskan olon jälkeen :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Mä näin ihan ihan alussa unta, että meillä oli poikavauva.
Toissa yönä näin unta että oltiin ultrassa ja uutiset oli yhtä surullisia kun edellisellä kerrallakin. :sad001
 
Viime yönä näin unta keskenmenosta. No vaihtuipa se sitten paremmaksikin, kun heräsin aamulla seksiunesta :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon nähny nyt jo kolmeen kertaan unta, että odotan kaksosia. Tänään kun sitten mainitsin asiasta miehelleni, niin hän sanoi nähneensä myös kaksosunen. Voi apua, toivottavasti ei oo mikään enneuni, kyllä yksikin riittäisi. Ainakin näin kerrallaan. :)
 
mä Näin viimeyönä unta että näin vatsani läpi pienen jalat kädet ja pään ja ne liikkuivat kamalasti :D uni johtuu varmaan siitä kun uskon jo tunteneeni vaavin liikkeet :)
 
Näin viime yönä unta, että olin jossain uudessa ultrassa (unessa kutsuin sitä 3d-ultraksi), jossa lääkäri alkoi ultrata minua ja yhtäkkiä vauva ilmestyikin syliini. Sillä oli vaatteet päällä ja oli jo kyllä isompi kuin mikään vastasyntynyt. Siinä me yhdessä naureskeltiin ja leikittiin, kantelin häntä huoneesta toiseen. Nyt kyllä naurattaa, ei taida olla ihan tuollaista ultraa kuitenkaan olla vielä olemassa :D
 
Minä näin joitain öitä sitten unta että imetin. Tosi kiehtovaa. Tosin ei vissiin ollut ihan totuuden mukainen kun vastasyntynyt olisi syönyt vaikka kuinka paljon.
 
Käpynen, kyllä tuo ihan totuudenmukaiselta vaikuttaa :wink
Ainakin meidän esikko oli vastasyntyneestä asti IHAN KOKO AJAN tississä kiinni. Laitoksella muistan imettäneeni monta tuntia putkeen (tai no silloin maito ei ollut vielä noussut kunnolla ja vauva imi vain rintaa) ja ainakin parikuiseksi nukkui vain 10-20min pituisia päikkäreitä ja lopun ajan oli tissillä :D huh se oli raskasta. Saa nähdä millainen tissitakiainen tämä kakkonen on...
 
Oon ymmärtänyt että vastasyntyneellä on niin pieni maha ettei sinne oikein mahdu mitään. Ja että maidon nousussa voi mennä pari päivää?
 
Takaisin
Top