Unettomuus

Huoh, silmät aivan ristissä, mutta muksu mönkää koko ajan niin, että kylkiluihin sattuu, henkeä ahdistaa eikä unesta ole toivoakaan. Voisin vaikka vannoa, että ujuttaa pienet varpaansa mun kylkiluiden väleihin! Yleensä nukkuminen häiriintyy levottomien jalkojen takia ja valvon pari-kolme tuntia yöllä, mutta tämä menee nyt jo ihan naurettavaksi..
 
Aijai, listaan saikin lisätä vielä supistukset :hungry: näitä ei ookaan ennen ollut. Katotaan tuleeko lähtö vai nukkumatti.
 
Nukahdin puoli neljän jälkeen vain herätäkseni ennen viittä hurjan kovaan, polttavaan kipuun vatsassa ja selässä. Ehdin jo säikähtää, että nytkö on meno, kunnes tajusin kivun olevan yllättävän korkealla ja ettei se korreloinut supistuksiin. Närästys! Alkuraskaus on ainoa aika eläissäni kun on närästänyt, mutta nyt iski tosiaan aivan hirmuisen kipeänä. Kaksi rennietä, maitolasi ja gavisconia otettu, voisi pikkuhiljaa alkaa helpottamaan...
 
Mä nukahdin joskus 22 jälkeen 5minuutiks, ihan sängyssä kylläkin, mut sitku heräsin ni en meinannutka saada enää unta :angry1 Hiukan turhautti. Ja viime yönä taas tunnin välein vessassa tonne reiluun 3 saakka, jolloin esikoinen alkoi itkemään huoneessaan et häntä pelottaa -> lapsi viereen muutaman rauhotteluyrityksen jälkeen ja mies sohvalle nukkumaan.. Tosin nukuttiin sit esikoisen kanssa kyllä 6.45 saakka, et silleen ihan hyvin.

Ja jossei yöllä herää siihen et pitää lähtee pissalle niin sitten herää siihen kun kääntää kylkeä kun se tuntuu olevan maailman tukalin aikaansaannos, hirvee ähkiminen ja puhkiminen.. :angry1 Kyljet on kipeet ja mitä vielä.. phuuh
 
Täällä tuli pyörittyä sängyssä klo 2 asti ennen unen tuloa :sad001 nyt ihan tööt olo. Vanhimman sain lähetettyä kouluun, niin taidanpa käpertyä takaisin peiton alle, antaa kuopuksen kattella padilta lasten areenaa ja olla itse hetken hämärän rajamailla. Onneks sitä on oppinut metelin sijaan havahtumaan hiljaisuuteen...
 
Uhhuh, rupee oleen vähän tukalia noi yöt, kun asentoo tarvii vaihtaa ja vessassa käydä ja koko yön on nälkä! Sitten tarvii nousta aikaisin jo aamupalaa syömään, vaikka vielä väsyttää. On tämän vappupallon kanssa tukala olla, mutta kai musta kohta pääsee jo ilmat pihalle :p Sitten ei nukuta sitäkään vähää :grin
 
Ei nyt varsinaisesti liity unettomuuteen, mutta aika pätkittäisiä öitä on ollut, kun neiti on herätellyt pitkin yötä. Viime yönä neiti nukkui hyvin, itsehän en sitten millään meinannut saada unta kun rupesi synnytys pyörimään mielessä. Tähän saakka en ole siitä sen enempää ressannut, nytkö se sitten alkaa.. Surkea tunne katsoa kelloa kolmelta ja miettiä olenko nukkunut vielä yhtään.
 
Täällä valvotaan taas.. Olinkin jo ehtinyt ajatella, että jee oon saanut jo varmaan pari viikkoa nukuttua tosi hyvin, ja nyt sit pyöritään! Nousin nyt yöpalalle, jos auttaisi rentoutumaan, ei tuo sängyssä tuskastuminen ainakaan auta, kun jalatkin vetää levottomiksi.
 
Mentiin eilen puoliltaöin nukkumaan, heräsin eka kerran 3 jälkeen ja sitten 5.56 olinki hereillä sillee "nii, en vissii oliskaa halunnu nukkua pitempään" Ja siitä saakka keekoillu hereillä.
 
mä luulen että nyt saa unirytmit jäädä, nukun vaan aina kun pystyn, koska se ei yöllä onnistu ees lääkkeillä. pitää vaan aina se 4h olla syömättä ennen sitä, ni se on hankalaa. että ku sais vaan nukkua loppuviikot, on tää niin helvettiä tää loppu, varsinkin väsyneenä.
 
hyvä nukkuma-asento tänne kiiitos. Joka paikkaa kolottaa ja missään asennossa ei oo hyvä olla niin kauan et sais kunnolla nukahdettua. Tuntuu et oon pyöriny koko yön.
 
Argh...tää täällä kukkuu hereillä jo hyvän matkaa toista tuntia. Ei supista tms. heräsin vaan vessassa käymään ja sitten ei enää uni tullutkaan :sad001
 
Kolme yötä nyt nukkunu tosi huonosti, kylkee kun kääntää niin sattuu nivusiin ja kauhee vessahätä aina tunnin-kahden välein et maha ihan kova ku nousee ylös ja alkaa muutenkin olemaan tosi tympeää toi kyljen kääntö
 
Takaisin
Top