Unet

Pilvilinna, sama! :D

Paljon unta (10h yöunet + 2h päikkärit, normipäivä) ja unia (toissayönä löysin puolisoni kuolleena ojasta ja viime yönä varsin brutaali keskenmeno, mitähän seuraavaksi alitajunta keksii, ojoi.)
 
Mullaki paljon painajaisia :sad001 yks yö näin unta että meidän vuokranantaja oli asentanut kameroita meidän kämppään (??) :D ja puhuin tästä sitten naapurini kanssa. Seuraavana päivänä löysin mieheni ja sen naapurin kuolleena metsästä. Makes sense? :D
 
Mä näin viimeyönä unta ultrasta, ei löytäny mitään kun katto jostain ylävatsasta, käskin kattooa uudelleen kun tiesin että varmasti siellä on ja se katto sitten uudestaa ja alhaalta jostain oikeelta löytyi.. johhoi, taitaa ensvkol ultra jännittää :D
 
Jaahas täällä on muillakin noita keskenmeno unia.
Viime yönä näin unta et oltiin mein mamma vainaan talossa/pihapiirissä ja sit yht´äkkiä aloin vuotaa verta. Istukkakin tuli ulos ja se oli sellanen valkonen kertakäyttölautasen kokoinen ja siinä oli punasia laikkuja.
Onneks maanantaina ultra.
 
Mä näen vauvaunia, jotka liittyvät esikoiseen. Edellisyönä koululaiseni odotti muka myös vauvaa... Se oli painajainen. Ilmeisesti jännitän kuinka esikoinen tulee reagoimaan. Tämä on hänelle ihan yhtä iso juttu kuin meillekin.
 
Viime yönä muuten unessa olin ensimmäistä kertaa nyt raskaana. :happy: Vaikka muute uni oli perse.
 
Mun unessa seikkaili muutama viikko sitten erittäin vauvakuumeinen Bull Mentula. Se oli oikeasti melko söpö :D Muutama yö sitten vauva painoi appelsiinin kokoisen naamansa mun vatsaa vasten, niin että näin sen kasvonpiirteet siitä läpi :) Yhdessä unessa vauva oli syntynyt, se oli tyttö. Viimekski näin paljon unia, oli vuoronperään poika ja sit taas tyttö.
 
Viimeyönä näin jnta että unohdin olevani raskaana ja join punaviiniä, joka maistui niiin hyvälle. Ennen raskautta pidin siitä kovasti, nyt ajatuskin oksettaa, hajusta puhumattakaan :X ...
 
Mä näin unta, että ukkini joka ei koskaan halaa niin halas minuu prismassa kokoaja enkä meinannut päästä karkuun   :confused: :confused: :eek:
 
Mä en oo nähnyt yhtään raskausunia mut muuten unet on ihan sekopäisiä! Siis ihan outoja enkä edes muista niitä enää aamulla :D
 
Mun unet on yleensä tyyliin että leivon pullaa tai meidän ovi on jäänyt auki ja kissat karkaa :D
 
Näin taas niin häröö unta.
Oltiin sukulaisilla viettämässä jotain juhlaa. Sit huomasin et joku oli vieny esikoisen ulos pelkässä yöpuvussa ja siellä se hääri yksikseen.
Sanoin et kui toi on tuolla ulkona ja eikö sen tuu kylmä, niin joku vaan tokas että toi on tapana täällä ja kyl varmaan tulee kun sillä on noin vähän vaatteita ja pian tulee 50 astetta pakkasta. Sit vaan ryntäsin ulos et ei helvetti.:eek::facepalm:
Mistä nää tulee.
 
Mulla oli kans ton tyyppistä unta, mutta isän veli sekos (lopulleen) ja yritti ajaa esikoisen päälle! Iha hirvee! Johtuu varmaan siitä, kun itsenäisyyspäivänä piti sitäkin hullua nähdä enkä ois halunnut...
 
Mä olin viimeyönä ostamassa äitiyshousuja, ja kun mä haluun lappuhaalarit ni siel kaupas ei ollu ku sellaisia pulkannaruille meneviä, ja sit muut housut oli pillimalleja. Sit huomasin ale mamma paidat ni joku eukko vei ainoan kpl:een mikä ois mulle mahtunu ni vetäisin kauheat kilarit siellä enkä saanu sit mitään mammavaatteita...
 
Takaisin
Top