Unet

Pilvilinna

Kunnioitettu kommentaattori
Mites muilla raskaus vaikuttaa uneen?

Itse jouduin lopettamaan melatoniinin, kun lääkäri katsoi, että ei oo hyvä syödä AINAKAA ekan kolmanneksen aikana. Mulla on siis melatoniini km:jen takia uniongelmiin tänä syksynä aloitettu.

Viime yö oli eka, että sitä unta ei vaa tullu! Joskus kolmen aikaan ehkä tuli vasta nukahdettua. Oon kyllä nyt keskiviikosta, kun lopetin melan niin nukkunu kyllä hyvin paitsi tänään..

Esikoisesta ei ollu mitää uniongelmia. Mut keväällä kaksosista oli katkonaisesti nukuttuja öitä.
 
Mulla ei kyllä unen saannin kanssa ole vaikeuksia, mutta sit unien kanssa enemminkin. Lähinnä sitä vois vaan nukkua ku kauhee väsy päällä 24/7. Oisko jtn luontaistuotetta mitä voisit raskaana nauttia iltaisin mikä auttais unen saantiin? :)
 
Helpostu nykahdan jo yheksän maissa.. mut sitten yleesä kahden tai kolmen maissa viimestää herään kovaan pissi hätään niin että ihan sattuu. ja monesti kerkeen pitkään jo unessa kärvistellä pissi hädän kaa. nään siis unta ettö istun pöntöllä ja vaikka kuinka tiristän nii pissiä ei tuu tippaakaan. ja kauhee hätä. vähä paha. mistä sitä tietää jos joku yö en herääkää ajoissa ja pissin sänkyyn :D sitte käy niin ku meeb pissille nii piristyn. monesti vielä kauhee nälkä iskee. ja menee joku pari tuntia hereillä. ja esikoinen herää aina 6-7 välillä. hohhhooi
 
Ei oo kyllä nyt vaikuttanut vielä mitenkään, muuten kuin että vedän helposti sen 10h unta palloon :eek: väsymystä siis vain ilmassa :D joskus pitää herätä yöllä vessaan, mutta ei joka yö.
 
Minä en saa unta ennen yhtätoista vaikka oisin kuinka väsynyt. Ja aamulla esikoinen herää 5-7 välillä. Yöllä herään 1:30-04 hirveeseen vessahätään että mahaan sattuu enkä heti saa unta ku meen takas sänkyyn :sad001 Jospa nää unet paranis joskus :D
 
Saan helposti unen päästä kiinni. Nukun öisin 8-9h. Nyt on viikon verran ollut tavallista väsyneempi olo. Ei jaksais oikein mitään tehdä.
Oon alkanut nähdä kans tosi paljon unia ja ne muistaa vielä aamullakin. Viime raskaudessakin näin. Miten muilla? :)
 
Nukun sen 10h reippaasti. Nyt ei oo tarvinnut kahteen yöhön herätä pissille yöllä, alkaa varmaan vähän helpottamaan ennen ku menee taas siihen wc ravaamisee. Raskauteen liittyviä unia on näkyny pari, lähinnä kauhukuvia siitä että vessassa pyyhkiessä jääkin verta paperiin.
 
Eilen näin ekaa kertaa unen missä tiedostin olevani raskaana, ja keskenhän se meni :/ tympeitä tämmöset unet! En halua nähdä tuommosia :D muuten kyllä uni maistuu edelleen hyvin ja väsynyt oon muutenkin.
 
Seksiunia näkyy täälki. Himojakin, mutta täytyy vähän taukoa pitää, kun paikat jo hellänä :hilarious:

Viime yönä sain taas nukuttua!

Noista luontaistuotteista sen verran että niitähän ei suositella, kun ei tiedetä niistä.. Tai oo tutkittu vaikutusta raskauteen.
 
Mulla taas himot ollu ihan kadoksissa! Miesraukka ollu iha ihmeissää ku ennen niin aktiivinen naikkonen onki yhtäkkiä et "ei nyt. Ei haluta. Väsyttää" :D :D hormoonit..... Toivon asiaan muutosta!
 
Halut täälläkin nollissa, muutosta toivon kans... silti unessa harrastin seksiä mannisen akin kanssa pari yötä sitte :spitoutdummy:
 
Mä olen alkanut nukkumaan päiväunia, mutta en millään muista unia. Ihan harmittaa, nehän ovat aina niin hauskoja! Ei hajuakaan kuka on Mannisen Aki, mutta toivottavasti edes joku hyvännäköinen. :woot:

Olen aina ollut huono saamaan unen päästä kiinni ja heräilen herkästi, nyt ne vaivat ovat vähän helpottaneet.
 
Eikä onko se se temppari-Aki? :D se mies siitä Akin ja Ritan rakkausdieeteistä? Onhan se hyvännäkönen kyllä :'D mullekki kelpais sellanen uni.
 
Just se Aki, oksettava mies :wtf: ja erittäin omahyväinen, itseään täynnä eikä mitään käytöstapoja :coldfeet: ja todellisuudessa aika lyhkänen hobitti.
 
Kyllä taas säikäytti kun aamupv päikkyjä vedin, kävin vessassa ja pyyhkäisin vähän jotain väriä paperissa, pyyhin uudelleen niin paperi aivan veressä ja siinä oli iso klöntti. Onneksi heräsin, ja onneksi oli vain unta, kyllä siinä hetki meni että pulssi tasaantui.:scared001
Täytyy jättää nukkuminen vähäks aikaa.
 
Mä näin kans viime viikollla samanlaista unta, että olin vessassa ja kun pyyhkäisi niin olikin verinen paperi. Toivottavasti ei ole mikään enneuni :eek:
 
Hyi nuita teidän unia! :/ mutta, pakko mainita että kun aiemmin kerroin itsekin nähneeni unta, niin siinä aloin vuotamaan kans. Niinku ois menkat alkanu. Hädissää soitin sit siinä terppaan ja sanoin et oon raskaana seittemännellä viikolla (pelottavaa sinänsä unessakin tiedostaa viikot noin tarkasti) et mitä teen. No, mitään ei kuulemma voinut tehdä, kun ultraankaan ei sitte päässyt tarkistaan tilannetta. Hyi olkoon :D onneksi se oli vain uni
 
Takaisin
Top