Unet raskausaikana

Ensimmäisestä lapsesta näin unta noin viikolla 9, että saan tytön. Siihen asti olin toivonut poikaa ja unessa olinkin järkyttynyt kun tajusin odottavani tyttöä. Tämän jälkeen tiesin, että tyttö on tulossa. Seuraavissa unissa selvisi tytölle nimikin, tosin ko. nimeä olin miettinyt jo muutenkin. Ja tytön sain :)

Tämän raskauden suhteen olen nähnyt vain poika unia :) viimeisimmässä unessa tuli nimi esille. Tätä nimeä en ollut edes aikaisemmin ajatellut ja kun aamulla unen muistin niin tajusin, että sehän on tosi hyvä nimi :D Huhtikuun rakenneultrassa toivottavasti selviää pitikö unet tällä kertaa paikkansa :)
 
Näin unta, jossa mun maha ja rinnat olivat niin järjettömän isot ja muodottomat, että kaikki nauroivat niille. Siinä oli kaksi lapsuudenystävääni, joista toinen on vielä hiljattain synnyttänyt. Unessa he laittoivat tyynyjä paidan alle matkiakseen mua.
 
About kuukausi sitten näin todentuntuisen unen, missä petin miestäni mun lukioaikaisen poikaystävän kanssa (ja olin siis unessakin raskaana).  Toissa yönä olikin sitten vuorossa yläasteaikainen poikaystävä :D  Viimeksi mainitussa unessakin olin raskaana, mutta nyt en sitten enää tiennytkään, että kumpi on tulevan lapsen isä... siinä sitten pähkäilin että tunnustanko miehelleni vai en... ongelmana oli se, että eksässä on ulkomaalaisverta sen verran, (ruskeat silmät, mustat hiukset ja ehkä hiukan ruskettuneempi iho) että syntymän jälkeen jään varmasti kiinni jos isä onkin eksä.  Ja siis molemmista suhteista on yli 10 vuotta aikaa, että en voi käsittää mistä ne uniin oikeen tuli :D
 
Näin unta että menimme seuraavaan ultraan, mutta sairaalalle päästyämme meidät vietiinkin heti sektioon, sanottiin vaan että "jaaha, nämäpä syntyvätkin nyt". No, minulla oli unessa jo ihan hillittömän kokoinen maha, ja lääkäri teki siihen ylhäältä alas ihan hillittömän viillon niin että minä näin koko homman. Sitten vauvat otettiin pois ja minun mahanpuolikkaat jäi vaan lerpattamaan siihen pöydälle. Hoitaja tuli sitten ompelemaan, ja kursi vatsani kokoon paksulla, punaisella langalla. Minä samalla tiedustelin huolestuneena että mitenkäs seuraavat mahdolliset raskaudet, kun on noin iso viilto tehty... Huomasin myös että kello oli sen verran että meidän äitipolin aika lähestyi, ja pyysin hoitajaa soittamaan sinne ja perumaan ajan. Sitten siirryimme johonkin käytävään istuskelemaan ja odottamaan jotain, ja huomasimme että vauvat istuivat nakuina siinä meidän vieressä. Vauvat vain olivat saman kokoisia kuin esikoisemme, 1v3kk. Katsoin heitä ja sanoin että "ai poikiakos sieltä sittenkin tulikin" (tyttöjä lupailtiin edellisessä ultrassa), ja olin vähän hämmentynyt. Esikoisemme sitten paukahti paikalle ja rupesivat veljekset heti toisiaan ihmettelemään ja koskettelemaan.

Että näin täällä :D. Jännää oli että unessa ei missään vaiheessa ollut hirveän voimakkaita tunteita, ei mitään järkytystä tai kauhua tai onnea tai mitään, ehkä lähinnä vain hämmennystä siitä miten asiat meni.

Ai miten niin mietityttää milloin ja millaisia tuolta mahasta ilmestyy... :D
 
Viime yönä näin ensimmäisen unen vauvasta, rv 23+. Imetin vauvaa, ja kerroin jollekin etten muista synnytyksestä mitään :D
 
Hauskoja nämä unet.

Näin viime yönä unta, jossa synnytin poikalapsen. Lapsi oli jotenkin valmis, taaperoikäinen, farkkuhaalarit päällä, ja meni istumaan siniseen leikkimopoon. Sillä oli aivan valtavan kokoiset vaaleansiniset silmät ja leveä naama. Yritin laittaa ihmisille tekstiviestejä snnytysajasta ja vauvan koosta, mutten nähnyt missään vaiheessa vauvaa tai pikemmin lasta kuin valokuvissa, joiden marginaaleista yritin etsiä näitä tietoja.

Toivottavasti oikea kokemus on vähän todellisempi ja läsnäolevampi.
 
Mä oon kanssa nähnyt samantapaisen unen kuin Helli,siinä synnytin vauvan joka oli yhtäkkiä taaperoikäinen ja kauhistelin unessa tutuille kun en muista lapsen vauva-ajoista mitään,että kylläpä ne kasvavat nopeasti. :laughing002 unessa mulla ei ollut edes niitä valokuvia.Oman muksun synnyttyä täytyy kyllä ottaa kuvia todisteeksi.
 
Mä olen nähnyt unta, että pystyin ottamaan vauvan aina välillä pois masusta esitelläkseni sitä muille ja ihastellakseni itse... Sit se piti aina laittaa parin kymmenen minuutin päästä takaisin kasvamaan ja kehittymään. Mutta sillä oli aina vaatteet päällä kun se tuli vähäksi aikaa pois jonkun luukun kautta, ja niitä vaatteita ei saanu riisua ettei tiedä onko se tyttö vai poika, ku sit vasta synnytyksessä! Tätä unta olen siis nähnyt useamman kerran, mut en koskaan synnytykseen saakka, et olisko se sit ns "normaali" ...että mistäköhän moinen kumpuaa... :laughing025
 
Takaisin
Top