Unet raskaana

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Raskaana monet näkee vauva- tai synnytysaiheisia unia. Oletko sinä nähnyt tällaisia unia? Millaisia unia näet?

Omasta raskaudesta on jo aikaa, mutta en muistaakseni nähnyt vauva- tai synnytysunia kovin paljoa. Tuntuu että niitä on nähnyt kuumeillessa enemmän. :D
 
Enemmän yritysaikana ja alkuraskaudessa tuli nähtyä unia plussatesteistä ja vauvoista :shy:
 
Mä nään jostain syystä jatkuvasti unia, että juon alkoholia :eek: Monesti unessa oon humalassa ja havahdun siihen, että enhän mä sais olla näin humalassa kun oon raskaana ja oon juonut liikaa. Tai sitten tiedän olevani raskaana, suunnittelen juovani yhden tai 2 mutta en pysty lopettamaan.

Oikeasti en tietenkään ole juonut raskauden aikana sitä yhtäkään, eikä ole tehnyt kyllä yhtään mielikään. Ennen raskauttakaan en sen kummemmin alkoholia ottanut.

Mistä lie nää unet johtuu.
 
Mä näin raskaana myös muutaman kerran noita känniunia, vaikka en alkoholia hirveästi käyttänytkään edes en raskautumista. Raskaana sitten nollatoleranssi. Unessa olen tajunnut juovani vaikka olen raskaana ja sitten on alkanut ahdistaa.

Joskus näin myös unta että vauva oli jo syntynyt ja sitten unohdin sen jonnekin tai tapahtui jotain muuta kummallista. Yleensä ahdistus haihtui kun aloin miettiä että enhän ole vielä edes lopettanut työssäkäyntiä, eihän tää vauva voi oikeasti vielä olla syntynyt. Ja sitten yleensä hokasinkin näkeväni unta. Joskus vauva on myös ollut yllättävän kehittynyt, osanut heti kävellä tms. Onhan näitä...
 
Nyt näin sekavaa painajaista, paikkana synnytyssairaala. Jotain häikkää oli leikkuriin pääsyssä ja informaatiossa, vauva hengasi vaan kapalossa enkä saanut häntä rinnalle kun maito ei noussut.
 
Viime yönä näin unta että odotin viitosia Tämä siis selvisi ekassa ultrassa jossa tämä viisikko hyppi masussani sängyllä!
Sitten kerroin työkaverilleni että jäänkin jo aiemmin äippälomallle kun odotan vitosia.
Liekkö tuo äippäloman aikaistuminen enne siitä että tänään oikeassa ultrassa rv:t muuttui 12+3:sta 13+0 Ja LA muuttui.
 
Olen nähnyt vaan yhden synnytysaiheisen unen, siinä vyöryin synnärin ovesta sisään ja ne totes ihan ilman mitään tutkimuksia, että jaahas sä saatkin kaksoset ja ne syntyy muuten just nyt. Ja sit mut jätettiin yksin huoneeseen pomppimaan jumppapallon päällä :laughing002
 
Plussan jälkeen nähnyt sellaisiakin seksiunia että viime yönä meinasin jo herättää miehen hommiin :D No en valita, eikä varmaan mieskään
 
Olen nyt viikon verran nähnyt sekavia unia (nyt rv 5+2). Unien tapahtumissa ei mitään logiikkaa. Monet ollut painajaisia. Heräilen usein, mutta onneksi nukahdan pian. Mutta unen laatu on aika heikko ollut.

Olen myös nähnyt unta että vedän röökiä ja sit havahdun siihen että en saisi ja hirvee morkkis. :hilarious:
 
Itsellä on selkeesti tullut lueskeltua liikaa tätä keskustelupalstaa kun näin unta että synnyttämäni lapsi olikin sellainen viisivuotiaan kokoinen tyyppi joka osasi puhua. Ihmettelin vaan miten isänsä oli saanut puettua ne pikkuruiset bodyt sille päälle ja että miksei synnärillä minulle oltu neuvottu kuinka vaipat vaihdetaan yms. Kakat sillä ei olleet pysyneet ollenkaan vaipassa, vaan pökäileitä oli pitkin housuja ja kakan seassa oli kokonainen porkkana.

Suunnittelin siinä imetystä, ja tyyppi ilmoitti kovaan ääneen että hän ei mitään rintamaitoa aio koskaan juoda ja piste. Arvelin kuitenkin että hyvähän sitä olisi saada vähän lypsettyä, ja pohdiskelin mieheni kanssa vieläkö sellaisia kauppoja mahtaa olla auki mistä saa rintapumppuja. Vastasyntynyt viisivuotiaani onneksi tiesi, että niitä saa kyllä tokmannilta ja että kyseinen kauppa on edelleen auki :wtf Raskausviikkoja takana vasta 16, joten vielä on matkaa porkkanapöksyn kotiutukseen...
 
Mä näin viimeyönä unta, että opetin ehkä n 5-6v tyttärelleni kuinka ravintolassa käyttäydytään, kun ollaan hienosti syömässä :wideyed:.
Esitin tarjoilijaa, kuinka asiakkaalle annetaan ruokalista josta hän saa valita mitä ruokaa haluaa. Kaikki oli tyyliin ranskalaisia ja lihapullia, mutta eri annosnimillä. Mm. "lihapullat taskulampulla", annos tuodaan pöytään taskulampun kanssa jolla saa valottaa niitä lihapullia :woot:.
 
Näen jatkuvasti unta, että juon kännit, käytän nuuskaa tai poltan, syön kiellettyjä juttuja ja hirveä morkkis. Mistä lie tulee:grin
 
Olen nyt viikon verran nähnyt sekavia unia (nyt rv 5+2). Unien tapahtumissa ei mitään logiikkaa. Monet ollut painajaisia. Heräilen usein, mutta onneksi nukahdan pian. Mutta unen laatu on aika heikko ollut.

Olen myös nähnyt unta että vedän röökiä ja sit havahdun siihen että en saisi ja hirvee morkkis. :hilarious:

Hyvin samantyyppistä täällä ja nyt rv5+3.
 
Mä näin unta vähä enne plussausta et oon raskaana ja saan tytön. Nyt oon sitte nähny unia et varhaisultrassa näkyy kahdet sydänäänet ja tulisi kaksoset. Saapa nähä :grin
 
Mä näin unta, että esikoisesta povattiin ultrassa tyttöä ja unessa ultrassa itse näin pojan. Oikeassa elämässä kävi niin, että ultrassa sanottiin tytöksi ja myöhemmässä ultrassa olikin poika. Eli unessa oli jotain perää. :dummy:
 
Mä näen normisti, tai siis muistan unet, tosi hyvin ja unimaailmani on rikas!

Odotusaikana en muista unia lainkaan! Ystävät näkevät mun vauvan syntymäunia..

Todella outoa, ei hajuakaan miksi näin on..
 
Jostain syystä näen nyt unia joissa kohtelen esikoista huonosti. Ehkä taustalla piilee huoli siitä miten onnistuu olemaan hyvä äiti ja antamaan riittävästi huomiota kahdelle.
 
Mulla edellisissä raskauksissa (keskenmenneet) unet muuttu todella eläviksi ja yksityiskohtaisiksi.
Ja noiden päättyneiden raskauksien jälkeenkin tosi selkeät unet jäi.
Mutta nyt tässä raskaudessa unet on ihan utuisia, kuin katsois niitä sumean lasin läpi.
 
Takaisin
Top