UMK ja Euroviisut

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tänne keskustelua näistä ♡

Tänään valitaan Suomen edustaja viisuihin. Seitsemästä kappaleesta kelpuuttaisin sinne neljä! Eli aika kova taso sanoisinko.

Takatukka 💃 Luulen, että Liekinheitin valitaan pelkän ennakkohypetyksen perusteella. Itse en oikein kappaleesta välitä, mutta ymmärrän suosion.

Oma järjestys perustuen sekä etukäteen kuunteluun että tänään tv esityksiin.

1. Linda ja Pete🔥 (just mennyt ovis saattaa vaikuttaa mielipiteeseeni, kun Pete laulaa tunteella "voiko ihminen kuolla kiimaan". Huh🔥. 🤣🤣)
2. Chachi 😍 (RA-KAS-TAN!!! Koko biisi ja etenkin Chachin energia 😍🔥)
3. Komiat (Lululai, Lululei = numa-numa-jei? 😂 eli tarpeeksi tarttuva. 3,5 vee oppi kertsin ulkoa ja laulaa mukana 🥹😄)
4. Sinikka Monte
5. Kiki
6. Antti Paalanen (karsea 😅 niin erikoinen että ymmärrän kyllä miksi ihmiset pitäis tätä hyvänä)
7. Etta (tykkään tuotannosta muuten mutta tää biisi ei vaan iskeny 🥲🫶🏼)

Minä yritin esitykset läpi katsoa ja kuunnella, vaan en pystynyt. Ensin tippui katse ja huomasin pääasiassa katselevani neulomistani ( normaalisti yksivärinen sukan varsi 2o2n ei katselua kaipaa) sitten lähes sulkeutui korvatkin. Hanurimiehen esitys oli pahin, valitettavasti. Itse lähettäisin Komiat Suomea jonnekin edustamaan, sen raalatuksen kun oppii minkä kielinen kuulija tahansa.

Takaisin