TMJ
Näppärä viestien naputtelija
Heipä hei! Täälläkin rakenneultra takana. Rv 21+3. Näyttäis olevan toinen pojanviikari tulossa meille <3 426g oli poikasella painoa tällä hetkellä ja pitkä vauvva näyttäisi olevan tulossa niinkuin oli isovelikin.
Muut mitat vastasi viikkoja paitsi olka/reisiluu oli viikon edellä. Tunnin melkein kesti ultraus, kun vauvva oli alkuun niin huonossa asennossa ettei sydäntä, mahalaukkua ja lapsiveden määrää oikein saanut katsottua.
Mutta onneks pienen jumppailun ja kätilönkin avustuksella vauvva kääntyi parempaan asentoon ja mitat saatiin otettua eikä kontrollikäyntiä tarvita. Nyt sitten vain odotellaan. Ai niin, istukka oli kiivenny ylös ja selkäpuolella, ilmankos ne liikkeet niin aikaisin tuntuivatkin. Oli siis huolena mulla että onko istukka edelleen osittain kohdunsuulla. Valtakunnassa kaikki hyvin :)
Muut mitat vastasi viikkoja paitsi olka/reisiluu oli viikon edellä. Tunnin melkein kesti ultraus, kun vauvva oli alkuun niin huonossa asennossa ettei sydäntä, mahalaukkua ja lapsiveden määrää oikein saanut katsottua.
Mutta onneks pienen jumppailun ja kätilönkin avustuksella vauvva kääntyi parempaan asentoon ja mitat saatiin otettua eikä kontrollikäyntiä tarvita. Nyt sitten vain odotellaan. Ai niin, istukka oli kiivenny ylös ja selkäpuolella, ilmankos ne liikkeet niin aikaisin tuntuivatkin. Oli siis huolena mulla että onko istukka edelleen osittain kohdunsuulla. Valtakunnassa kaikki hyvin :)
kunnossa ja siellä se monotti ultrausanturia useampaankin otteeseen, oli muutenkin tosi vilkas eikä meinannut pysyä paikallaan, että kaikki tarvittavat mitat ois saatu otettua :) Painoa oli tällä hetkellä n.450g, et ihan keskikäyrillä sen suhteen, muutenkin kaikki mitat vastasi viikkoja. Istukka oli mulla tuossa etupuolella, mitä epäilin itsekin, kun meni nuo liikkeiden tuntemiset niin myöhäiseen. Muutoin istukka oli kuulemma hyvännäköinen, -mallinen ja hyvässä paikassa. Tyttölupaus saatiin, mutta siihen ei kuulemma saa luottaa 100% ennen kuin tyttö on varmasti maailmassa tai ainakaan ei saa kuulemma ketään mennä tilille vaatimaan, jos sieltä poika tuliskin
Nyt voi olla taas hieman rauhallisemmin mielin, kun tietää, että kaikki pitäisi olla kunnossa.:)
. Siinä sitten kävi myös toinen lääkäri kokeilemassa ultraamista, jos hän ois onnistunut. Pikkuaivot saatiin vihdoistaviimein "metsästettyä", kun ultrattiin sisäkautta. Oli se niin söötti tapaus