Ultrat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dumbo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ollaan jo käyty kolmesti ultrassa vaikka ollaan vasta 14+0. Meidän tausta ja siihen liittyvä huoli vaikuttanut käyntien määrään, ja näistä kaikista olen saanut kiitollisena mielenrauhaa. 🧡 varhaisultra yksityisellä, nt-ultra sairaalassa ja kerta neuvolan kautta.

Me ollaan jo käyty kolmesti ultrassa vaikka ollaan vasta 14+0. Meidän tausta ja siihen liittyvä huoli vaikuttanut käyntien määrään, ja näistä kaikista olen saanut kiitollisena mielenrauhaa. 🧡 varhaisultra yksityisellä, nt-ultra sairaalassa ja kerta neuvolan kautta.

Itse kävin kaksi kertaa varhaisultrassa, julkisella NT-ultrassa. Ja aion vielä käydä ennen julkisen puolen rakenneultraa kerran yksityisellä ultrassa. 😅 Mielenrauhaa. 😍

Itse kävin kaksi kertaa varhaisultrassa, julkisella NT-ultrassa. Ja aion vielä käydä ennen julkisen puolen rakenneultraa kerran yksityisellä ultrassa. 😅 Mielenrauhaa. 😍
Juuri näin, onneksi täällä suunnalla on yksi vähän edullisempi yksityinen ultraaja. 79e on ihan järkevä sijoitus omaan mielenrauhaan mun mielestä 😁

Juuri näin, onneksi täällä suunnalla on yksi vähän edullisempi yksityinen ultraaja. 79e on ihan järkevä sijoitus omaan mielenrauhaan mun mielestä 😁

Joo about saman verran ollut täällä. Kätilö ultraa, niin ei ole niin kallis.

Onneksi kohta alkaa tuntea liikkeet. Ehkä jopa muutaman kerran nyt jo tuntenut jotain, mikä voisi sopia vauvelin liikehdinnäksi. ☺️ Vaikka ei tässä kohtaa nyt vielä edes niitä pitäisi tuntea...

Todellakin on! Meillä päin halvin yksityisen ultra taitaa olla lähempänä 200e, joten on hillinnyt menoa omalla kohdalla.

Joo lääkärin tekemät ultrat maksaa täällä enemmänkin kuin tuon 200. En usko, että itsekään malttaisi käydä näin monta kertaa....

Meillä oli tänään lääkäri ja ultra. Olin ihan varma että kaikki ei ole hyvin nimittäin mulla alkoi eilen aamulla tulemaan vuotoa ja sitä on jatkunut nyt myös tänään. Viikkoja on 12+2. Vuodolle ei löytynyt suoranaista selitystä mutta vauvalla oli kaikki kunnossa ja vahvat sydänäänet kuului. Vauva vastasi myös viikkoihin nähden oikeaa kokoa. Huolettaa vieläkin vaikka helpottavaa oli nähdä vauvan olevan kunnossa.

@Fransid verenvuoto on ihan kauheen pelottavaa, otan osaa 😞❤️ mutta jos vaikka yhtään huojentaisi: mulla oli ihan melkeen tasan samoilla päivillä kans "kohtalaisen runsasta" verenvuotoa, ekana iltana tuntu olevan normikuukautismäärissä tai vähän runsaampana, seuraavana aamuna oli jo vähän lieventyny, sillon pääsin päivystykseen kun oli myös lieviä menkkamaisia kipuja. Ja vauvalla kaikki erinomaisesti. Mullakaan ei löytynyt syytä vuodolle. Mutta täällä foorumilla kuulinkin sit eräältä toiselta että hänellä oli kans samoihin aikoihin ollu voimakasta verenvuotoa, ja hänen lääkäri oli osannu heti sanoa että se on yllättävän yleistä näillä viikoilla. Kuulemma tässä vaiheessa istukka liikkuu vielä, ja siitä voi seurata että joku verisuoni siellä samalla aukeaa ja vuotelee. Kun juttelin parin ystävän kanssa, niin sattumalta heilläkin oli molemmilla ollut verenvuotoa just tähän aikaan. Eli tosiaan ilmeisesti yllättävän yleistä näillä viikoilla ilman että se tarkoittaa mitään pahaa ❤️ mulla on tuosta asti jatkunut niukka ruskea vuoto ja vieläkin on tosi vähäisenä (tänään 15+1) eli jos ei heti lopu sullakaan niin se ei välttämättä myöskään tarkoita mitään, siinä voi hetki kestää ❤️

Meillä oli tänään lääkäri ja ultra. Olin ihan varma että kaikki ei ole hyvin nimittäin mulla alkoi eilen aamulla tulemaan vuotoa ja sitä on jatkunut nyt myös tänään. Viikkoja on 12+2. Vuodolle ei löytynyt suoranaista selitystä mutta vauvalla oli kaikki kunnossa ja vahvat sydänäänet kuului. Vauva vastasi myös viikkoihin nähden oikeaa kokoa. Huolettaa vieläkin vaikka helpottavaa oli nähdä vauvan olevan kunnossa.

Täällä kanssa alkoi päivää ennen NT-ultraa vuoto. Olin niin varma että meni kesken. Onneksi oli tukea täältä foorumilta. ❤️ Mulla löytyi syyksi hematooma ja muuten ultrassa kaikki hyvin. Viikon verran tuo vuoteli, mutta nyt on taas ainakin toistaiseksi loppunut. Toivottavasti olisi rakenneultraan mennessä kokonaan hävinnyt.

En käynyt varhaisultrassa mutta nyt kun odottelee seuraavaa mihin vielä 5 viikkoa niin aika tuntuu todella todella pitkältä

Me ei olla käyty omakustanteisesti varhaisultrassa ja kunnallisella ei kuulemma enää ole mahdollisuutta tehdä niitä (Eikä katsota tarpeelliseksi). Tiistaina on nt-ultra, jaiks! Olojen perusteella raskaana ollaan, mutta ikäni (42) takia vauvan kehitys/vointi todella huolettaa ja on superkiva, että Niptit ja kaikki mahdolliset tsekataan ja tietenkin huippua päästä kattelemaan kyytiläistä. Olispa jo tiistai!

On se kyllä hurja uutinen ja varmasti paljon sulattelemista! Mutta voi että, tuplasti pieniä palleroita 😍🥰 tuplasti onnea teille, kyllä kaikki järjestyy! 🥰

Nt-ultra käyty. Kaikki hyvin! Ei vaan yhdellä vauvalla, vaan myös toisella, joka on ollut salaa kyydissä 😭😱🙏 Melkoinen päivä!
Voi apua mikä yllätys!! Onnea toisestakin pienestä♡ sulatteluun kyllä menee varmaan hetki mutta kyllä kaikki hyvin menee ja kaikki järjestyy ☺️

Vau huikeaa! 😍 Iso uutinen!

Onko teillä suvussa kaksosia?
Ei ole yksiäkään kaksosia tiedossa kummankaan lähi(?)suvussa. Ei ole käynyt tällainen mahdollisuus mielessäkään. 😅 Liittyisiköhän eniten minun ikään.

Takaisin