Ultrat

Dumbo

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Toukokuiset 2022
Heinäkuiset 2024
Perustin oman ketjun ultrille!
Meinaatteko mennä varhaisultraan? Jotkut pääsee neuvolan tai lapsettomuusklinikan kautta, jotkut menee yksityiselle.

Me ei olla vielä varattu aikaa, mutta tarkoitus on mennä hakemaan mielenrauhaa yksityiseltä joskus rv 7 tienoilla.
 
Kunnallisen kautta ei saada. Ollaan vähä kahden vaiheilla mennäänkö yksityiselle vai ei. Meillä päin ei oo häitä halpoja ultria vaan ainoastaan gynen tekemiä mitkä maksaa sen 200e.
 
Me päästään neuvolan kautta varhaisultraan, ajan sain 7+3 (15.11) eihän siellä yksityisen tasoisen laitteet ole, mutta pääasia että tietää onko siellä elämää vai ei.
 
Me päästään hoitojen kautta varhaisultraan. Aika saadaan ens tiistaina sit ku on virallinen testipäivä ja ilmotetaan tulos :)
 
Kunnallisen kautta ei saada. Ollaan vähä kahden vaiheilla mennäänkö yksityiselle vai ei. Meillä päin ei oo häitä halpoja ultria vaan ainoastaan gynen tekemiä mitkä maksaa sen 200e.
Auts, tuo gynen tekemä ultra on tosiaan kallis.. meilläkään ei yksityistä neuvolaa ole ihan nurkalla, mutta kuitenkin kohtuullisen ajomatkan päässä. Siellä siis tosi hyvät laitteet ja kätilö ultraa. Hintaa oli muistaakseni 70-80€.
 
Auts, tuo gynen tekemä ultra on tosiaan kallis.. meilläkään ei yksityistä neuvolaa ole ihan nurkalla, mutta kuitenkin kohtuullisen ajomatkan päässä. Siellä siis tosi hyvät laitteet ja kätilö ultraa. Hintaa oli muistaakseni 70-80€.
Oispa täälläkin noita kätilön ultria 🙈
 
Jotenkin nyt on aika zen-tila tän raskauden kanssa, etten oo ajatellut meneväni 🤔 Toki jos neuvolasta sitä tarjoaisivat, niin en missään nimessä kieltäytyisi. Varmuus on aina mukavaa 😅 Niin kauan kuin on raskausoireita, on aikas helppo olla 🤗
 
Jotenkin nyt on aika zen-tila tän raskauden kanssa, etten oo ajatellut meneväni 🤔 Toki jos neuvolasta sitä tarjoaisivat, niin en missään nimessä kieltäytyisi. Varmuus on aina mukavaa 😅 Niin kauan kuin on raskausoireita, on aikas helppo olla 🤗
Mistäs tota zen-oloa saisi? 😅Ei auta vaikka on huonovointisuutta alkanut olla.
 
Mistäs tota zen-oloa saisi? 😅Ei auta vaikka on huonovointisuutta alkanut olla.
Täytyy myöntää, että itsekin olen hyvin hämilläni tämän olotilan kanssa 😅 Muistan ensimmäisen raskauden jatkuvan pelon ja ahdistuksen "mitä jos..". Ensimmäistä lasta varjosti 5 vuoden yritys, keskenmenot ja kohtukuolema vk 24. Nyt kun on yksi terve lapsi ja tämä raskaus sai alkunsa melko "helposti", ei tarvitse pelätä. Ehkä tietoisuus siitä, että olen enemmän kuin kiitollinen siitä että sain lapsen, kantaa rentoutta tähän ns. Lisä siunaukseen. En tiedä, aika deeppiä 😅😅
 
Täytyy myöntää, että itsekin olen hyvin hämilläni tämän olotilan kanssa 😅 Muistan ensimmäisen raskauden jatkuvan pelon ja ahdistuksen "mitä jos..". Ensimmäistä lasta varjosti 5 vuoden yritys, keskenmenot ja kohtukuolema vk 24. Nyt kun on yksi terve lapsi ja tämä raskaus sai alkunsa melko "helposti", ei tarvitse pelätä. Ehkä tietoisuus siitä, että olen enemmän kuin kiitollinen siitä että sain lapsen, kantaa rentoutta tähän ns. Lisä siunaukseen. En tiedä, aika deeppiä 😅😅
Ymmärrän!
Vaikka nytkin jännittää, on olo levollisempi kuin esikoista odottaessa. Olen jo pitkään psyykannut itseäni, että vaikka toista lasta ei kuuluisikaan, meillä on jo yksi maailman ihanin tyttö 🩷
 
@Meri_ voi miten ihanaa! 🥰 Mä oon nyt kyllä ihan vastakohta tuosta, tänään sain hCG verikokeesta tosi hyvän tuloksen ja varmaan olinkin sit luottavainen noin 5min, kunnes alko tutut lievät menkkamaiset jomottelut jollon samantien käänty ajatukset että noniin, ei olis kannattanu luottaa, heti loppu matka 🙈 no onneks jomottelut jäi lieviks ja tais jo loppuakin. Ihan kauheeta vuoristorataa tää.

Huomenna varmaan tulee tieto varhaisultran ajasta! 🌈 tehtäskö tänne sellanen kiva lista kaikkien ajoista niin pystytään seuraamaan helpommin että millon kukakin menossa? :)
 
@Meri_ voi miten ihanaa! 🥰 Mä oon nyt kyllä ihan vastakohta tuosta, tänään sain hCG verikokeesta tosi hyvän tuloksen ja varmaan olinkin sit luottavainen noin 5min, kunnes alko tutut lievät menkkamaiset jomottelut jollon samantien käänty ajatukset että noniin, ei olis kannattanu luottaa, heti loppu matka 🙈 no onneks jomottelut jäi lieviks ja tais jo loppuakin. Ihan kauheeta vuoristorataa tää.

Huomenna varmaan tulee tieto varhaisultran ajasta! 🌈 tehtäskö tänne sellanen kiva lista kaikkien ajoista niin pystytään seuraamaan helpommin että millon kukakin menossa? :)
Jännä että koet noi menkkatuntemukset pelottavinta. Mulle ne taas on nimenomaan se merkki, että kaikki on hyvin 😅 Meitä on niin moneksi. Toivon mukaan saadaan kaikki pienet syliin saakka ❤️
 
@Meri_ voi miten ihanaa! 🥰 Mä oon nyt kyllä ihan vastakohta tuosta, tänään sain hCG verikokeesta tosi hyvän tuloksen ja varmaan olinkin sit luottavainen noin 5min, kunnes alko tutut lievät menkkamaiset jomottelut jollon samantien käänty ajatukset että noniin, ei olis kannattanu luottaa, heti loppu matka 🙈 no onneks jomottelut jäi lieviks ja tais jo loppuakin. Ihan kauheeta vuoristorataa tää.

Huomenna varmaan tulee tieto varhaisultran ajasta! 🌈 tehtäskö tänne sellanen kiva lista kaikkien ajoista niin pystytään seuraamaan helpommin että millon kukakin menossa? :)
Lista kuulostaa hyvältä! Me ei olla vielä varattu ultraa, pitää muutama päivä odotella että miehen työajat varmistuisivat. Haluttaisiin mennä yhdessä 🥰 sitä en vielä tiedä otetaanko tuo 1,5v tyttö mukaan vai viedäänkö jollain verukkeella hoitoon.. kerrotaan läheisille aikaisintaan sen ultran jälkeen ❤️
 
15.11 mai-
16.11 Nannnskeli
17.11 Netta123
17.11 Nurppu

Saatiin tänään varhaisultran aika, sama ku Netta123:lla! Koitin nyt väsätä tuon listan, korjatkaa jos meni pieleen! Aika nätissä sumpussa ollaan tällä hetkellä 😄
 
14.11 sateenkaarenalla
15.11 mai-
16.11 Nannnskeli
17.11 Netta123
17.11 Nurppu

Hauskasti peräkkäin kaikki vieläkin 😄
 
Takaisin
Top