Ultrat

14.11 sateenkaarenalla
15.11 mai-
16.11 Nannnskeli
17.11 Netta123
17.11 Nurppu
21.11. Dumbo

Nyt saatiin meillekin ultra varattua! Mutta pahoittelut, jouduin rikkomaan hienon suoran 😂
 
Mihin aikaan muuten @Nurppu sulla on tuo ultra? MinĂ€hĂ€n otin heti aamuun kun hoitaja tarjosi aamu tai iltapĂ€ivĂ€n aikaa, ei tarvinnut paljon miettiĂ€đŸ˜‚
 
Mihin aikaan muuten @Nurppu sulla on tuo ultra? MinĂ€hĂ€n otin heti aamuun kun hoitaja tarjosi aamu tai iltapĂ€ivĂ€n aikaa, ei tarvinnut paljon miettiĂ€đŸ˜‚
Oispa saanut itsekin valita, meillĂ€ vasta iltapĂ€ivĂ€llĂ€ niin nĂ€en jo kuinka sinĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ sekoilen enkĂ€ saa mitÀÀn aikaseks😂
 
Mihin aikaan muuten @Nurppu sulla on tuo ultra? MinĂ€hĂ€n otin heti aamuun kun hoitaja tarjosi aamu tai iltapĂ€ivĂ€n aikaa, ei tarvinnut paljon miettiĂ€đŸ˜‚
Ei saanu valita, mut se on 9:40! Ei kauheen pitkÀÀn tarvi hikoilla onneks ainakaan sinĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ 😅
 
@sateenkaarenalla Hahah just nĂ€in😂 Musta taas tuntuu etten todellakaan nuku tota ultraa edeltĂ€vĂ€nĂ€ yönĂ€

@Nurppu Mulla 9.30 joten hyvĂ€llĂ€ tuurilla ollaan samaan aikaan jalat kohti kattoađŸ€Ł
 
Ei oo kukaan muuten miettiny mitÀÀ vielĂ€ varhasempaa ultraa? MĂ€ viime keskenmenon jĂ€lkeen mietin ettĂ€ ens kerralla pakko mennĂ€ heti ultraan kun on mahis nĂ€hĂ€ jotain, kun tosiaan tuol meijĂ€n lapsettomuushoidoissa ei lasketa keskenmenoks jos ei oo ultrassa todettu. Ja se kismittÀÀ mua ku sillon ei saa esim mitÀÀn jatkotutkimuksia aiheesta. Mut nyt ei jotenkin oo sellanen olo ettĂ€ tarvis mennĂ€ ennen tota 7+1 ultraa đŸ€” oudosti tuntuu siltĂ€ ettĂ€ toihan on jo ihan kohta 😄
 
Ei oo kukaan muuten miettiny mitÀÀ vielĂ€ varhasempaa ultraa? MĂ€ viime keskenmenon jĂ€lkeen mietin ettĂ€ ens kerralla pakko mennĂ€ heti ultraan kun on mahis nĂ€hĂ€ jotain, kun tosiaan tuol meijĂ€n lapsettomuushoidoissa ei lasketa keskenmenoks jos ei oo ultrassa todettu. Ja se kismittÀÀ mua ku sillon ei saa esim mitÀÀn jatkotutkimuksia aiheesta. Mut nyt ei jotenkin oo sellanen olo ettĂ€ tarvis mennĂ€ ennen tota 7+1 ultraa đŸ€” oudosti tuntuu siltĂ€ ettĂ€ toihan on jo ihan kohta 😄
MĂ€ oon tĂ€s joka pĂ€ivĂ€ haaveillu et menis jo kattoo onko siellĂ€ mitÀÀn elĂ€vÀÀ, mut viime raskaudes joka meni kesken, kĂ€ytiin varhaisultrassa kolmesti ja kolmannella kerralla se kkm selviskin. Ja kun tokassa ehdittiin kuulla se syke, niin se jĂ€i omaan mieleen kummitteleen siinĂ€ kohtaa kun tiesi ettĂ€ on keskeytyny. Jotenka oon pÀÀttĂ€ny sinnitellĂ€ vaan ja odottaađŸ˜©
 
NiinpĂ€! 🙈 Haaveilen myös siitĂ€ ettĂ€ en putoais kyydistĂ€ ennen ensimmĂ€istĂ€ ultraa, kokoajan huolettaa ettĂ€ millon katkeaa matka! Onni on se ettĂ€ kyytilĂ€inen on autuaan tietĂ€mĂ€tön mun huolista ja joko jatkaa tai on jatkamatta kehitystÀÀn mun ajatuksista riippumatta 🙈
 
En oo vielĂ€ varannut, mutta joulukuun ekalla viikolla olis 7+X eli silloin varmaan mies kainaloon ja menoksi 🙈 pitĂ€nee varata hyvissĂ€ ajoin, kun tuntuu nuo ajat menevĂ€n nopeesti 😬
 
MeillĂ€ olisi vasta kuun lopussa varhaisultra. Tuntuu kyllĂ€ pitkĂ€ltĂ€ ajalta odottaa 🙈
 
Nyt ku oli se kipukohtaus ni alko vĂ€hĂ€sen syyhytyelee vielĂ€ varhasempi ultra 👀 eihĂ€n siinĂ€ jĂ€rkeĂ€ oo, ei muuta mitÀÀn... Katoin jo et huomiselle olis paljon aikoja tuol Helsingin Kaunis Odotuksessa 🙈
 
Varasitko @Nurppu uutta aikaa?
EmmÀÀ varannu, tajusin et mul on menoa tos pĂ€ivĂ€llĂ€ kun niitĂ€ aikoja oli 😅 ja sen jĂ€lkee alkaa tuntuu taas pöljĂ€ltĂ€ ku tohon hoitojen kautta tulevaan ultraan on alle viikko... Taidan vaan sinnitellĂ€, katotaan miten kĂ€y!
 
EmmÀÀ varannu, tajusin et mul on menoa tos pĂ€ivĂ€llĂ€ kun niitĂ€ aikoja oli 😅 ja sen jĂ€lkee alkaa tuntuu taas pöljĂ€ltĂ€ ku tohon hoitojen kautta tulevaan ultraan on alle viikko... Taidan vaan sinnitellĂ€, katotaan miten kĂ€y!
PitkiĂ€ pĂ€iviĂ€ nĂ€mĂ€ alkuraskauden pĂ€ivĂ€t, mutta kyllĂ€ se sieltĂ€ tulee. Ja alle viikko ei oo paha 😁
 
Vitsi kun meillĂ€kin ois noita halpoja yksityisiĂ€ ultria. Mut kun ei. PitĂ€is 250e köyhtyy, jos sinne menis 🙈
 
MĂ€ nyt varasin jo sen varhaisultran, ettei oo ajat loppu hetken pÀÀstĂ€ 🙈

14.11 sateenkaarenalla
15.11 mai-
16.11 Nannnskeli
17.11 Netta123
17.11 Nurppu
21.11. Dumbo
5.12. Miumiuu

TÀÀllĂ€ kans ei toivoakaan, ettĂ€ olis noita halpoja ultria. Yli 300e saa maksaa Terveystalolla 😅 Mutta ehdottomasti sitĂ€ haluu kĂ€ydĂ€ tarkistamassa tilanteen, kun eka neuvolan ultra olis kai vasta tammikuun puolella.. Ei todellakaan pÀÀ kestĂ€ odottaa sinne asti 😂
 
14.11 sateenkaarenalla
15.11 mai-
16.11 Nannnskeli
17.11 Netta123
17.11 Nurppu
21.11. Dumbo
24.11 Zoria
5.12. Miumiuu

Varasin varhaisultran rv 6+ (ainakin oman arvioiden mukaan), pari viikkoa pitÀisi vielÀ odottaa. Ultra on yövuorojen vÀlissÀ, mutta hankala on löytÀÀ aikaa jotta mies pÀÀsee mukaan ja vanhemmat lapset on koulussa/pÀivÀkodissa
 
Pakko oli nyt meidÀnkin varata aika varhaisultraan. Eli 5.12. pÀÀstÀÀn kurkkaamaan onko siellÀ ketÀÀn.

14.11 sateenkaarenalla
15.11 mai-
16.11 Nannnskeli
17.11 Netta123
17.11 Nurppu
21.11. Dumbo
24.11 Zoria
5.12. Miumiuu
5.12. Mimik
 
Takaisin
Top