Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oispa saanut itsekin valita, meillÀ vasta iltapÀivÀllÀ niin nÀen jo kuinka sinÀ pÀivÀnÀ sekoilen enkÀ saa mitÀÀn aikaseksMihin aikaan muuten @Nurppu sulla on tuo ultra? MinÀhÀn otin heti aamuun kun hoitaja tarjosi aamu tai iltapÀivÀn aikaa, ei tarvinnut paljon miettiÀ
Ei saanu valita, mut se on 9:40! Ei kauheen pitkÀÀn tarvi hikoilla onneks ainakaan sinÀ pÀivÀnÀMihin aikaan muuten @Nurppu sulla on tuo ultra? MinÀhÀn otin heti aamuun kun hoitaja tarjosi aamu tai iltapÀivÀn aikaa, ei tarvinnut paljon miettiÀ
MÀ oon tÀs joka pÀivÀ haaveillu et menis jo kattoo onko siellÀ mitÀÀn elÀvÀÀ, mut viime raskaudes joka meni kesken, kÀytiin varhaisultrassa kolmesti ja kolmannella kerralla se kkm selviskin. Ja kun tokassa ehdittiin kuulla se syke, niin se jÀi omaan mieleen kummitteleen siinÀ kohtaa kun tiesi ettÀ on keskeytyny. Jotenka oon pÀÀttÀny sinnitellÀ vaan ja odottaaEi oo kukaan muuten miettiny mitÀÀ vielÀ varhasempaa ultraa? MÀ viime keskenmenon jÀlkeen mietin ettÀ ens kerralla pakko mennÀ heti ultraan kun on mahis nÀhÀ jotain, kun tosiaan tuol meijÀn lapsettomuushoidoissa ei lasketa keskenmenoks jos ei oo ultrassa todettu. Ja se kismittÀÀ mua ku sillon ei saa esim mitÀÀn jatkotutkimuksia aiheesta. Mut nyt ei jotenkin oo sellanen olo ettÀ tarvis mennÀ ennen tota 7+1 ultraa oudosti tuntuu siltÀ ettÀ toihan on jo ihan kohta
EmmÀÀ varannu, tajusin et mul on menoa tos pÀivÀllÀ kun niitÀ aikoja oli ja sen jÀlkee alkaa tuntuu taas pöljÀltÀ ku tohon hoitojen kautta tulevaan ultraan on alle viikko... Taidan vaan sinnitellÀ, katotaan miten kÀy!Varasitko @Nurppu uutta aikaa?
PitkiÀ pÀiviÀ nÀmÀ alkuraskauden pÀivÀt, mutta kyllÀ se sieltÀ tulee. Ja alle viikko ei oo pahaEmmÀÀ varannu, tajusin et mul on menoa tos pÀivÀllÀ kun niitÀ aikoja oli ja sen jÀlkee alkaa tuntuu taas pöljÀltÀ ku tohon hoitojen kautta tulevaan ultraan on alle viikko... Taidan vaan sinnitellÀ, katotaan miten kÀy!