SannaH: Minulla oli jälkimmäisessä ultrassa vähän vastaava tilanne kuin sinulla, eli lääkäri vain tuijotti ruutua itse eikä paljon minulle vilautellut. Aloin jo hieman tympiintyä, kun tuo vain koko ajan yritti saada ipanaa asentoon, jossa voisi mittailla ja tenava ei halunnut. Ehdinkin jo kysyä, kuinka monta tuntia hän luulee, että joudun siinä koivet levällään makailemaan.
Neuvolan omalla laitteella ultrattaessa kyllä aina näkee hyvin itsekin ruudulle joten sillon ensimmäisessä ultrassa kyllä sain katsella ihan kaiken - ja huomasin jo ymmärtävänikin näkymät ihan kyselemättä, jotain siis jäänyt edellisistä kerroista mieleen. Kyllä se lääkäri sitten minullekin ruutua vilautti, mutta olin vain niin huojentunut kuullessani kohdunsuun tilanteen - sitähän jännitin enemmän kuin lievästi - ettei tullut kamalan tarkasti vilkaistua. Kuvanlaatu kuitenkin oli aivan eri kuin neuvolalaitteella 8parempi). Siis täällä meillä tilanne on sellainen, että nuo np- ja rakenneultrat tekee lääkäri, joka vierailee kerran kuussa ja hänellä on aina mukanaan oma laite. Todella hyvä, että näin päin, että lääkäri matkustaa eikä meidän ultrattavien tarvitse reissata toistasataa kilometriä.