Ultrakuulumisia & kuvia 1-20vko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sanna77
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lumumba: Varmasti harmittaa! kyllä muaki ottais päähän joseei mun toiveita otettais huomioon, tää on aina jsut tätä. Mä en ota miestä mukaa ekaa ultraa. en ottanut viime raskaudessakaa, sitä ennen otin ja oli tuulimunaraskaus enkä halua että kukaa näkee mua jos joku on vialla, siks tää päätös :)

Vihdoinkin saan kirjoittaa tähän ketjuun! :)

Tulin juuri nt-ultrasta. Kuukautisista laskettuna, minun LA olisi 30.3., eikä sitä aikaa nyt muutettu, eli mun pitäisi oikeastaan vaihtaa seuraa...
Kuukautisista laskettuna nyt olisi 12+1 (omat laskut 11+6), mutta sikiön koko vastaa 11+5, mikä on lähempänä sitä ajatusta mitä itsekin mietin, että LA olisi 2.4. (pitkä k-kierto)

Niskaturvotus 1,2 mm

Sikiön pää-perämitta 49,1 mm

Sydämen syke oli ihanaa kuultavaa emoticon

Tässä vielä kaksi kuvaa. Vasemmassa näkyy kasvot sivusta, ja oikeassa on sitten jalat, kädet ja pää. Vähän niinku sivusta katsottuna. Siinä itse HÄN köllöttelee. emoticon

Onnea Aamu81 iloisista ultrauutisista! Minulla sama edessä huomenna. Toivottavasti pääsen kertomaan yhtä positiivisia kuulumisia :)

Aamu81, ihanat kuvat ja onnea paljon mukavista uutisista! :)

Olispa jo ens viikko kun ite pääsen silloin seuraavan kerran ultraan :)

moi tänään saatii nähä niin ilosia asioita ultrassa siel olikin 2 pientä ihmisen alkua on niin onnellinen viikkoja mul 11+7

Ihania kuvia Aamu81 ja onniteltu tuplaonnesta tulevaäiti!
Meilläkin huomenna ultra, joka tänään vielä puolella tunnilla aikaistui :) Vähänhän se jännittää, mutta toivottavasti on hyviä uutisia huomenna...

Eka ultra takana tänään. Kaikki oli hyvin. Yksi baby siellä oli, ja sydän sykki kovasti :)

Epäilyni osuivat oikeaan ja viikkoja oli reippaasti kuukautisista laskettuja vähemmän, 9+1 tänään. Vielä ei siis voitu niskaturvotusta mitata, vaan uusi aika on kolmen viikon päästä. Laskettu aika on 22.4.

Ihanaa kuitenkin tietää, että kaikki on tähän mennessä hyvin emoticon

Kiitos minniäinen, Pikkus, Rouva Nappula ja Eevi!
Ja onnittelut myös minniäiselle ja tulevaäitille mukavista ultrakuulumisista.

Heini90:lle voimia tulevaan. Tutkimukset vasta edessä, ei vielä menetetä toivoa terveestä lapsesta!

Aamu 12+2

Hei!

Vihdoin saan aikaiseksi kirjoittaa tänne :) Joskus ihan alkuraskaudesta pari kerta kirjoittelin, sen jälkeen olen vain seuraillut (aktiivisesti kylläkin!). 

Asiaan: Tänään olin elämäni ensimmäisessä ultrassa, upea kokemus, naama hymyssä makasin koko ajan, kun vauva ruudussa näkyi. Kovin liikkuvainen 5,5cm pitkä tyyppi, turvotusmitta 0,7 eli oikein hyvä ja laskeetu aika olis nyt 27.3. mutta jotenkin sellanen olo, että eikohän huhtikuu oo tdennäk. syntymäkuukausi :)

Heinille tsemppiä: 79:80 on siis terveitä tuosta porukasta!
Tulevalleäidille tuplaonnittelut! :) :)

Onnea niille jotka iloisia kuulumisia ovat saaneet!

Heini kuten tuossa jo Fredrika sanoikin, tuollakin riskillä 79:80 on terveitä.

Tänään tuli meille kirje vielä labrasta, normaalit arvot olivat myös verikokeessa joten ei jatkotutkimuksia.

Heini90 Hali! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.

Fredrika, meillä nassikka mitattu kanssa isommaksi kuin mitä pitäisi olla, hassua kun kuitenkin tiedossa tarkka päivä. mittojen mukaan la olis 29.3. mut me pysytään siinä 1.4. ihan sama, ulos tulee kuitennii :)

Mua niin ärsyttää ku se ultra kutsu ei vieläkän tullut! argh, 2 viikkoa nyt sitä odoteltu. jos ens viikon ma mennes ei ole tullut sit kyl soitan sinne kättärille et mikä maksaa! mulla on jsut tolla viikolla rv 12 täynä ku mulla on ainut viikko duunia joten olis kiva tietää se aika et vois vähä suunnitella ajoissa

Ultrassa on nyt käyty! Ja olihan se ihana nähdä, että kaikki oli hyvin ja pikkuinen heilutti hurjasti käsiään. Niskaturvotusta oli 1,4 ja riskiluku taisi olla 1:1800. En osaa sanoa, kuinka hyvä/huono tuo nyt sitten on, mutta ei ainakaan niin huono, että mentäisiin jatkoseulontoihin.

Lyhyesti ultrakuulumisia täältäkin: niskaturvotusultra siis oli tänään ohjelmassa ja turvotusta 0,9mm. Kaveri näytti olevan ok ja ehkä tässä itekin voi nyt vähän huokaista - ressiä ja hermoromahuksen merkkejä on ollut havaittavissa ;)

Paljon tseppausta Heini90! Toivottavasti huolet osoittautuvat turhiksi!
Kylläpä Eevi sua pidetään jännityksessä! Ihme systeemi!

Me käytiin ultrassa eilen ja hienoja kuvia saatiin 52.7mm pituisesta kaverista! Turvotus oli 0.6mm ja se täti sano että 3mm ois se raja ja että vakavammat kehitysvammat näkyis turvotuksena pään joka puolella.

Ihan käsittämätöntä kattua niitä kuvia ja ajatella että toi tyyppi on mun vatsassa!! Ootan että jos tässä alkas maha enempi kasvamaan niin tajuais.. tai sitte tajuan vasta ku tuon käärön kotiin ;)

Takaisin