Mansikille tsemppiä, että pieni pysyis kyyvissä ❤ mie saan omia ultrakuulumisia kertoilla vasta ens viikon tiistaina. Oottavan aika on pitkä... :D ja onnea kaikille hyviä uutisia kuulleille!
Käytiin 15.6. ultrassa sillon oli n. rv 6 kaikki oli ok. Puolison kanssa oltais ooteltu ultraan menoa vielä joku aika mutta neuvolasta vaativat mennä ultraan että näkee onko kaikki ok, ku tätä ennen ollu useampi keskenmeno. seuraava ultra ois 6.7. Juduttiin tässä välissä käymään ultrassa toistamiseen 22.6. verenvuodon takia, mutta onneks kaikki olikin ok.
Mä kävin tosiaan ultrassa kunnallisen lähetteen kautta ja siellä oli 6+1, nyt viime viikon lopussa oli yhtenä iltana vähän kirkasta vuotoa joka säikäytti. Np-ultra on 25.7 niin varasin nyt yksityiselle ultran ensi viikon keskiviikoksi jolloin pitäisi olla 8+3 (ihan oman mielenterveyden takia), sillä en halua kuulla vasta sillo heinäkuun lopussa jos olisikin tolloin jo mennyt kesken. Perhe artessa on 60€+ toim. 14€ :)
Mulla oli ar-ultra jo viime viikolla rv6+4 menkkojen mukaan, mut ultrassa koonperusteella 7+2 joten LA siirtyi 29.1. Oon nyt seilannut vähän kummankin kuukauden palstoilla lukemassa. Täällä kuitenkin tutumpaa porukkaa...