No niin...
Se hormoonihelle teki tepposet myös terveydenhoitajalle. Hän laski mun viikot liian pitkältä ja minä uskoin tietenkin... en enää tiedä, mitä tässä on tapahtunut enkä edes jaksa ajatella.
Ultrassa näkyi terhakka pieni ihmisen alku ja ihan on viikot ennallaan, eli 9+2, mutta pidetään LA mun kuukautisten mukaan eli 9+6.
Olen siis itse unohtanut merkitä paperikalenteriin ne kuukautiset, mistä LA lasketaan (siirryin tässä vaiheessa käyttämään appia, mikä ilmeisesti on sekoittanut myös minut). OIen siis ilmoittanut neuvolaan ihan oikean päivämäärän, mutta terkkarin kanssa sattui nyt jotain älytöntä, että hän passitti minut nt-ultraan, mikä muuttuikin sitten varhaisultraksi. Menin siis hönttinä tarkistamaan paperikalenterista edelliset menkat terkalla, mistä syystä ilmeisesti tämä sekaannus sai lopulta alkunsa....
Onneksi olen nyt lomalla. Kaksi päivää heittele tunteet sellaista häränpyllyä, että ajoin jopa ohi työpaikkani ja jatkoin matkaa ihmetellen tilannettani kunnes jossain kohtaa tajusin, että mihin ihmeeseen mä olen menossa...
Ihan edelleen siis maaliskuun odottaja...
Hirveän herkästi sitä alkaa epäilemään itseään vaikka olen aika kovaksi keitetty, enkä niele lääkäreidenkään puheita yleensä herkästi, mutta nyt menin kyllä täysin virran mukana. Uskoin itse laskeneeni väärin ja uskoin, että uskoin omaan virheeseen.
Ei näin voi käydä kenellekään.
Toisaalta... pääsinpäs varhaisultraan ja näin pikkuisen ja kuulin sykkeen. Se oli kaiken tämän sekoilun arvoista!