Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenna meen varhaisultraan. Jännittää älyttömästi ku perjantaina oli pönttö veressä ja miettiny menikö kesken..
Nyt on käyty varhaisultrassa. Kaikki hyvin tähän asti ainakin ja siellä näkyi syke ja 16,4mm eli vastasi sitä mitä pitäisikin olla. Nyt 8+3.
Kyllä meinasi itku päästä kun sanoi että kaikki Ok.. ei osannut sanoa mistä verenvuoto oli johtunut, ehkä joku hematooma
Np-ultra kutsu tuli ja on 27.7. Huomenna verikokeisiin ja virtsanäyte. Onko kellään laittaa viitteellisiä hcg-pitoisuuksia/rv niin voi sitten tarkistella omia arvoja? Labroissa käyneitä jo varmasti on
Tänää tasan kolme viikkoo nt-ultraan.. mite nii aika menee hitaasti..
Kävin äsken ultrassa ja koon puolesta olisi vasta viikko 6+1 (pitäisi olla 9+4), eikä löytynyt selvää sykettä ottivat verikokeen ja torstaina uudestaan, tarkistavat siis hormonitasot, perjantai-aamuna mentävä taas tarkastukseen. Voi siis olla, että tulee keskenmeno. Kylläpä vetää mielen matalaks
Täällä on sillein, että voi tehdä semmoisen yhdistelmäultran eli siinä on se normaali alkuraskauden ultra ja nt-ultra samassa sekä verikokeet. Meillä on siis kaikki ultrat toisella paikkakunnalla. Miulla on se 30.7. ja silloin on 11+5. Se on jostain syystä pakko tehdä rv 12, jos haluaa sen yhdistelmän.Meilläkin tasan 3 viikkoa nt-ultraan! Silloin ois tasan 12+0 mittarissa. Alunperin kätilö varasi vasta elokuun tokalle viikolle, mutta mä oon liian kärsimätön, oli pakko aikaistaa tota ultra-aikaa...
Mille raskausviikoille muille on varattu tuo nt-ultra?
Oliko sulla mitään kipuja tai jomotuksia kun verta tuli?
Kävin äsken ultrassa ja koon puolesta olisi vasta viikko 6+1 (pitäisi olla 9+4), eikä löytynyt selvää sykettä ottivat verikokeen ja torstaina uudestaan, tarkistavat siis hormonitasot, perjantai-aamuna mentävä taas tarkastukseen. Voi siis olla, että tulee keskenmeno. Kylläpä vetää mielen matalaks
Voimia teille. Oletko varma noista viikoista? Siis milloin olet tehnyt positiivisen raskaustestin? Jos olisi niin että raskaus onkin alkanut vasta myöhemmin ei syke näy vielä 6+1. Sydän on tuolloin juuri alkanut sykkiä ja syke on todellakin epäselvää jos on näkyäkseen edes jotenkin. Itsellä 5+6 näkyi ehkä noin 3mm sikiökaiku eikä sykkeestå vielä tietoakaan.
Muistatko ollenkaan Paljonko Hcg-arvo oliut kun otettivat ensimmäisen verikokeen?
Toivottavasti kaikki olisi hyvin.
Meilläkin tasan 3 viikkoa nt-ultraan! Silloin ois tasan 12+0 mittarissa. Alunperin kätilö varasi vasta elokuun tokalle viikolle, mutta mä oon liian kärsimätön, oli pakko aikaistaa tota ultra-aikaa...
Mille raskausviikoille muille on varattu tuo nt-ultra?