Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Wandis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans saatu hyvät ultrakuulumiset. Vastas viikkoja 6+6-7+0 ja kaikki hyvin. Sydän jumpsutti ja pituutta oli 9,3mm. Laskettu 10.4 eli hyvin osu mun arvaus oikeaan :)
7b42715a4a4bbf820cb2322c89c0f023

Täällä kans saatu hyvät ultrakuulumiset. Vastas viikkoja 6+6-7+0 ja kaikki hyvin. Sydän jumpsutti ja pituutta oli 9,3mm. Laskettu 10.4 eli hyvin osu mun arvaus oikeaan :)
7b42715a4a4bbf820cb2322c89c0f023

Ihana! :>

Oisko muuten mahdollista laitella noi kuvat viesteihin liitteinä eikä suorana. Tuo suoraan lisääminen aiheuttaa sen, ettei ketju toimi apissa ollenkaan. Itse käytän 95% appia enkä jaksaisi kirkkailla selaimella.:oops:
Kiitos paljon nam :cool::Heartblue

Eilen oli varhaisultra ja kaikki oli ok! Pikkuinen oli oikean kokoinen ja sykkeenkin kätilö näki. Olo on ihan älyttömän huojentunut, koska raskausoireita ei juurikaan ole. Pelotti, että jos raskaus ei ole edennyt, mutta tässä vaiheessa kaikki oli hyvin :dance011onhan tässä vielä pitkä matka syntymään, mutta ultrakuva jotenkin konkretisoi tämän :love7

Rv 7+0

Varhaisultraan pääsee meillä kaikki neuvola kautta. Täytyy tosin odottaa vielä neljä viikkoa. Minulla silloin jo viikkoja 9+6. Eihän siitä sitten ole pitkä aika nt ultraan.

Me ei mennä varhais ultraan, maksaa liikaa kun just tulossa näiden 2- ja 3-v synttärit, tosin ei olla oltu aikasemmissakaan kun neidillä ultrattiin neuvolassa ja pojan.kanssa olikin melkeen heti np ultra kun tajusin raskauden niin myöhään :)

Me käytiin viimeeks ja käydään nytkin ei oo niin kallis joku 65€. :) Halutaan nähdä et pieni on oikeassa paikassa ja tietää laskettu. Meillä ei neuvolassa ultrata ja nt ultraan on aivan liian pitkä aika. En kestäis elää epätoivossa. :(

Huomenna ois varhaisultra! Vähän jännittää, mutta olo on luottavainen, kun oireita ollut aika paljon. Viime raskaus oli tuulimuna ja paljastui vasta nt-ultrassa niin pyysin nyt neuvolasta lähetteen varhaisultraan, ettei tarvitse nt-ultraan odotella tällä kertaa. Rv 7+0 varmaan tänään et pitäisi sydämensykkeen huomenna näkyä:angel8

Kävin neuvolassa ja siellä ultrattiin, tosin mulle on tehty myös varhaisultra kun piti saada suljettua kohdun ulkopuolinen raskaus pois että sinänsä tiesin kyllä että siellä se tyyppi kasvaa, mutta nyt nähtiin ruudussa kun pieni sydän sykki, semmonen värisevä piste näkyi :Heartred

:sad010En kestä, miten mulla voi olla näin surkea tuuri! Varhaisultrassa ei löytynyt mitään eli ilmeisesti nyt ois toinen tuulimunaraskaus tai kohdunulkoinen!! En voi käsittää, miten tää voi olla mahdollista, kun oireet nyt niin erilaiset ja voimakkaammat kuin edellisessä tuulimunassa, joka oli miltei oireeton. Oon ihan hajalla :sad010Kävin verikokeessa ja nyt ootan lääkärin soittoa, et kertoo otetaanko kontrolliultra vai miten edetään... Plussa oli kummiskin tosi vahva 7.8. et rn usko viikkojen olevan niin paljoa pielessä, et sen vuoks ei ois näkyny vielä mitään...

En :( ei lääkäri lupauksestaan huolimatta soittanutkaan tänään. Jospa huomenna aamusta soittaisi tai jos ei niin otan itse yhteyttä terveyskeskukseen tai neuvolaan...

Siis mitä ihmettä!! Onpa kiva!! Siis tommonen asia kyseessä ja ei muisteta soittaa. Ei helkkari... soita vaan huomen heti et saa selville nyt mikä homman nimi ja on kumma juttu kun lääkäri ei muista tällaisessa asiassa edes soittaa takas. Tsemppiä sulle <3

Soitti se lääkäri onneks heti aamusta. Hcg-arvo 13000 et nyt epäillään kohdunulkoista :sad010toivottavasti sellaista ei löytyis vaan jotenkin ihmeellisesti kohdusta löytyiskin pikkuinen... Toivon niin kovasti, ettei löytyisi kohdunulkoista, koska se ois musertava tuomio tuulimunaan verraten.

Muokattu viimeksi:
Takaisin