Soitti se lääkäri onneks heti aamusta. Hcg-arvo 13000 et nyt epäillään kohdunulkoistatoivottavasti sellaista ei löytyis vaan jotenkin ihmeellisesti kohdusta löytyiskin pikkuinen...
Voi toivottavasti sieltä löytyisikin pikkuinen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Soitti se lääkäri onneks heti aamusta. Hcg-arvo 13000 et nyt epäillään kohdunulkoistatoivottavasti sellaista ei löytyis vaan jotenkin ihmeellisesti kohdusta löytyiskin pikkuinen...

Huhhuh! Olipa jännä päivä ja lääkärikäynti. Sydän meinas pettää odottelujännityksestä eikä kahteen yöhön oo saanu nukuttua. Miks aikojen pitää aina olla myöhässä, kun kai ne tajuaa et tollaseen ultraan tulija on ihan hermoheikkona.
Niin suuri helpotus ja positiivinen yllätys, etten vieläkään ihan käsitä. Olin niin ehtinyt varautua pahimpaan eilisen ultran ja edeltävän tuulimunan jäljiltä, et en uskaltanut elätellä toivoa. Myooma kai estänyt näkyvyyttä tai jotenkin kohtu osittain piilossa. ettei vaan alakautta ultratessa näkynyt. Luulis, että noi osais katsoa mahanpäältä automaattisesti, jos ei alakautta mitään löydy ennen kuin tuomitsevat tuulimunaks tai kohdunulkoiseks. Niin paljon stressiä ja jännitystä ois jääny pois, kun se eilinen ultraaja ois viel päältä koettanut
tämänpäiväinen ultraaja otti talteen ultrakuvia ja aiko näyttää ne sille eiliselle ultraajalle (yritti soittaa sitä katsomaan livenä, mut ei saanu kiinni). Jospa mun tapauksen jälkeen tuol meidän kaupungin terveyskeskuksessa muut välttyy vastaavilta vääriltä tuomioilta ja se toinen ultraaja ottais oppia
tosin kaveri oli pienempi kun mitä itse laskien olin saanut, eli 7+3:sta tulikin 6+6 ja samalla la meni neljällä päivällä eteenpäin. 
Täällä varhaisultra takana ja kaikki oli hyvintosin kaveri oli pienempi kun mitä itse laskien olin saanut, eli 7+3:sta tulikin 6+6 ja samalla la meni neljällä päivällä eteenpäin.
Eli tän perusteella suosittelen varaamaan varhaisultran vähän edemmäs kun ihan siihen 6+4, jos sitten käykin niin että onkin todellisuudessa viikot paljon vähemmän.
Mut helsingin perhe arte oli ihan super![]()