Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja oon niin hermostunut, että kirjoitinkin väärin. Tai siis piti kirjoittaa että huomenna se ultra! Apua kun hirvittää :confused005

Täälläkin turha kuvitella pääsevänsä ar-ultraan.. vaik olisin niin kovasti halunnu. Pelottaa kaikki niin paljon enemmän kuin esikoisen aikana. Ja eikä tosiaan oo tota ylimäärästä laittaa siihen. Joten. Pakko tyytyä kohtaloonsa ja vaan ootella np-ultraa.

Mangolia90, tsemppiä :)

Meillä on ar ultra parin viikon päästä. Ens viikolla olis voinu mennä jo, mutta ollaan reissussa enkä myöskään halua mennä liian aikasin ettei tuu turhia pettymyksiä :)

Tsempit kaikille ar-ultraan menijöille! :)

Me myös aiotaan odottaa siihen np-ultraan vaikka tiukkaa tekee kun se on vasta 6 vkon päästä :confused: En viitsi laittaa siihen rahaa kun se ei kuitenkaan ole tae mistään.... Saa siinä sen hetken tilanteen tietoonsa, että onko siellä ylipäätään ketään ja sen takia ekassa raskaudessa mä siellä kävinkin. Mutta sen jälkeenkin voi vielä tapahtua mitä vain ennen sitä 12 viikon ultraa...

Tunnin päästä aika.. :arghh:

Jos on hyviä uutisia ni lupaan tulla heti sieltä poispäästyäni laittaa tänne viestin. Jos huonoja niin no, tuskin jaksan ennen loppuiltaa tulla, joten jos ei kuulu niin siitä voi päätellä :sorry:

ar-ultra varattu torstaille. Omien laskujen mukaan silloin 6+4, tismalleen sama kuin mitä oli kun esikoista katsottiin ekan kerran :love017

Mua väsyttää niin paljon etten edes jaksa stressata tulevaa o_O olisipa tää päivä jo ohi et pääsisi nukkumaan..

Takaisin