Iltaa mä juuri vasta saan pää nuppia kasaan mutta pikainen informaatio. Eilinen tuomio siis oli kohdunulkoinen raskaus..Eli olin tänään 6,5h keskussairaalassa otettiin verikokeita,käsikopelolla tutkittiin 3 kertaa ultrattiin sisäkautta kaksi kertaa mutta lyhyesti oikealta puolelta painaessa tunsin kovaa kipua ja ensimmäinen ultraaja toimitti kuvan lääkärille joka tekee päätöksen hoidostahoidosta 14.50 kun vihdoin kaiken jälkeen pääsin lääkärille mulla oli olo ku olisin nähny enkelin se oli ensimmäinen joka kysyi että mites henkinen puoli mähän vollotin nii ettei selvää saanu mutta se kuunteli.. Vihdoin kun rahotuin lääkäri sanoi että on nyt lukenut eiliset ja tän päivän tiedot ja katsonut ultra kuvat pyysi jos saa katsoa vielä ultralla en mä kieltäny se mun hoidosta päättää.. Tuijotin kelloa ja mietin ettei tää päivä lopu ikinä.. 15 sekuntin päästä lääkäri sanoi "mä arvasin tämän.. Sinun tiedot on luettu ja kaikki on tutkinut oikean puolen eikä kukaan ole katsonut kohtua läpi tuossa se on viikkoja 5+6 vastaava raskaudenalku onneksi olkoon tämä on 100% varmuudella kohdun sisällä" elikkä ne kaksi nesterakkulaa mitä löytyi toinen on keltarauhasen lähellä oleva nesterakkula joka puhkeaa itsekseen ja toinen on kohdun sisäinen raskaus.. Eli tässä on nyt pieni sulattelu asian kanssa kuinka kaksi ultraajaa voi mokata näin pahasti? Ja kyllä tänään rv 5+6 ja kaikki hyvin!