Ultrakuulumiset

Niinaki palaa asiaan n. kymmenen viikon kuluttua, ei niiden tarviikkaan vielä täyttyä :)
 
Joo aattelinkin, että ei vielä tässä vaiheessa tarvikkaan niin paljon.
Mutta ois se kiva, kun itekkin tuntisi jo kunnon bileet mahassa :grin
 
Niinaki, ymmärän hyvin, mitä tarkoitat. On kiva, kun tuntee vauvan, sen liikkeistä tulee koko asia konkreettisemmaksi ja se on suloista jne.
Mutta oikeasti se ei ole kivaa, jos vauva monottaa virtsarakkoon tai hakkaa kylkiluihin. Eli bileet eivät ole hyvä asia.:sleep002
 
Joo ja kun herää yöllä siihen et yks pyörii ja antaa monooo:hungover::sleep002 kyl niitä ehtii tuntee ,ohan tässä vielä kuiteski aikaa :shy:
 
Allekirjoitan Mä77:n ja Ninamommyn kommentit! Meidän apina riehuu koko päivän (muutamaa tuntia lukuunottamatta) ja tuntuu et oon ihan mukiloitu sisältäpäin [emoji23]. Onneksi bebe osaa toistaiseksi nukkua suurimman osan yöstä / ei herätä, joten olen ainakin saanut nukkua.
 
Täällä taas alkaa illalla ja jatkuu yöllä, ja sit seuraavan kerran herään aamuyällä..aamulla on vaan mustat silmänaluset muistona :wideyed:
 
Täällä oli liikkeiden tuntemisen tiimoilta muutama hiljaisempi päivä. Koitin sit tökkimällä ja makeeta syömällä saada pojan heräteltyä,mies jo sanokin kun alotin mahan heiluttelun,että anna nyt toisen nukkua jos sitä väsyttää:D dopplerinkin kaivoin pitkästä aikaa esille skitsotusta helpottamaan. Mutta tänäänpä mukula onkin sitten aamu viidestä asti monottanu aikalailla taukoomatta. Vieläpä kivasti tonne virtsarakkoon päin:D no,mut parempi näin:)
 
Heips. Tänään ultrattiin rv 24+5... koko ja mitat vastas viikkoa 26+3 :O Mut pienellä kaikki hyvin :) pitääköhän tässä valmistautuu poksahtamiseen jo toukokuun puolenvälin tienoille?? =)
 
Käytiin tänään 4d ultrassa ja tmeille tulee tyttö :Heartred
Suosittelen lämpimästi Varsinais-Suomen lääkäripalvelua. Jussi on todella ammattitaitoinen ja hän koko ajan kertoi mitä ruudulla näkyy. Hän kävi läpi rakenneultran kohdat ja tarkasti kasvot, varpaat ja sormet. Saatiin monta kasvokuvaa ja ultrauksen dvd:llä ja muistitikulla. Ihana paikka :)
 
Eilen ultrattiin sype käynnin yhteydessä, pienestä oliki tullu jo iso. :) tai no, ihan keskikäyrällä kasvaa, painoarvio 1890g. Ei sitä vaan jotenkin näkemättä hahmota sitä kokoa, mutta nyt ku näki mitä mahaan kuuluu niin jopa jo tuli mieleen että sehä voi jo reilun kuukauden päästäki syntyä. :)
 
Millaisia sf-mittoja teillä on ollut? Mulla viikolla 26 26cm ja neljä viikkoa myöhemmin 30cm :woot: tuntuu et tää maha on nyt 31+1 yhtä iso kun esikoisen kanssa viikolla 40 :oops: esikoisen kohdalla ei sf-mittoja katsottu niin ei ole mitään mihin verrata.
 
Millaisia sf-mittoja teillä on ollut? Mulla viikolla 26 26cm ja neljä viikkoa myöhemmin 30cm :woot: tuntuu et tää maha on nyt 31+1 yhtä iso kun esikoisen kanssa viikolla 40 :oops: esikoisen kohdalla ei sf-mittoja katsottu niin ei ole mitään mihin verrata.

Näyttää menevän sf mitta ja raskausviikot samassa eli viikolla 25 sf oli 25 ja rv 29 sf on 29 jnee.. ja näytti menevän esikosta samoin vaikka tuntuu että nyt on isompi maha ku esikosta :P
 
Moikka täällä ollaan viikoilla 30+2 maha näyttää vaan turvonneelta eikä ollenkaan iso niinkuin joillain muilla näillä viikoilla. Paino ei ole noussut. Mutta vauvan liikeet tuntuu hyvin ja on aktiivinen kokoajan, virtsarakkoa kohti kovasti potkii. Onko mahdollista että vauva voisi olla viikkoihin nähden pienempi? Viimeinen ultra ollut rakenneultra ja siitähän on jo aikaa mahottomasti. Tiistaina neuvola aika ja aijon kyllä ottaa asian puheeksi että vaivaa minua.
 
Mammatus92 sinuna en olis huolissani, jokaisen vauvamasu on niin erilainen ja yksilöllinen. :) Se myös vaikuttaa mahan kokoon monesko raskaus on kyseessä, turvotus, lihakset, kohdun sijainti, vauvan asento ym. Tietty jos huolettaa kannattaa neuvolassa mainita, mutta jos sf-käyrä on normaali, tuskin osaavat olla huolissaan. :)
 
Mammatus92 aivan selvä vauvamahahan tuo on! :) jokaisella omanlaisensa! Mutta tottakai kannattaa asia ottaa puheeksi neuvolassa jos se vaivaa. Itse pääsin ylimääräiseen ultraan kun sf-mitta humpsahti yli käyrien ja kerroin haluavani tietää miksi :P (toki neuvolatätikin siinä vaiheessa jo pohti että pitäiskö laittaa lähetettä ni kannustin vaan että kyllä pitäis!! :D )
 
Mulla sf mitat viikolla 25 sf-mitta 25 ja viikolla 30 sf-mitta 28. Ihan siinä vähän keskikäyrän yläpuolella [emoji4]
 
Takaisin
Top