No en kyllä tullut yhtään viisaammaks tällä käynnillä... Sekä hyviä että huonoja uutisia. Koko vastasi viikkoja. Niskaturvotusta oli aavistuksen vähemmän, eli se oli se hyvä uutinen. Napatyrää oli pikkasen (puoli senttiä), voi viitata trisomia 18, mutta sitä oli kuitenkin tosi vähän, voi olla jopa 6cm. Nenäluuta ei saanut näkyviin (voi viitata trisomia 21, Down) mutta sanoi että viikot on niin pienet ja näkyvyys oli huono. Istukka oli vielä niin ohutta ja takaseinämässä ettei edes yrittänyt ottaa näytettä. Passitettiin sittenkin NIPTiin (piti alunperin ottaa jo maanantaina). Uus aika ultraan 5.4. Sillon pitäis olla vastaus NIPTistä tullut kans. Jos se tulee aikaisemmin ja on jotain hälyyttävää soittavat heti siitä. NIPTin ja ultran perusteella sit päätetään otetaanko istukkabiopsia sillon vai ei.
TYKSissä on kaikenlaista remppaa meneillään ja ä-polille kuuluu ensin ilmoittautua ekassa kerroksessa ja sieltä lähetetään kolmateen kerrokseen missä ä-poli väliaikaisesti on nyt. Labra on siirretty kokonaan eri rakennukseen (A-sairaalaan). Kun tulin labrasta ulos tajusin etten saanut sairaslomalappua kun sitä biopsiaa otettu! Mulla on kuitenkin sijainen jo töissä kun ilmoitin saikusta jo maanantaina. Ei muuta kuin takas ä-polin ilmoittautumiseen kysymään voinko kuitenkin saada saikkulapun ja siinä kohtaa tuli sit jo itkukin... Uudestaan kolmanteen kerrokseen ja heillä oli printterin kanssa ongelmia eivätkä meinanneet millään saada lappua tulostettua! Arrghhhh...
Kotimatkalla vasta tajusin yhden asian mkkä nyt tuntuu pahalta... Oon ollut nyt kaks kertaa ultrassa mutta en ole saanut kuvaa vauvasta! Toisaalta ymmärrän etteivät anna jos epäillään poikkeavuutta ettei vauvasta tule niin todellista eikä siihen kiinny vielä enemmän mutta toisaalta se antaa nyt suuremman syyn epäillä pahinta...
Tää päivä menee itkiessä mutta sitten yritän ryhdistäytyä, en kuitenkaan saa tietää enempää ennen 5.4. Pääsiäisenä piti kertoa mun sukulaisille raskaudesta mutta taidan jättää kertomatta vielä. En halua selittää kaikkea moneen kertaan.
Rv unohtu, eli 10+5.