Ultrakuulumiset

Meillä tänään ensimmäinen ultra ja siellähän se pikkuinen rakkauspakkaus köllötteli ja potki menemään. <3 Laskettu aika oli sama 11.4., mitä oltiin ajateltukin. :)
 
Täälläkin parisen päivää sitten oli ultra. Vastasi viikkoja 8+6 silloin elikkä pari päivää oli vanhempi. Kooltaan oli 19,8mm. Oli niin ihana nähdä, kun pikkuinen oli varhaisajan ultrasta (joka oli pari viikkoa aiemmin) muuttunut jo pienen ihmisen alun näköiseksi. Ja se sydämen sykkeen kuulemine, ei voi paljon ihanampaa hetkeä olla. <3
 
Täälläkin se kauan odotettu ultra oli torstaina :) Menin sinne vähän sillä asenteella, ettei siellä kuitenkaan mitään ole kun oli ollut muutaman päivän ennen sitä alavatsa tosi kipee. Mut siellähän se pieni liikku hirveesti ja pieni sydän sykki hirveetä kyytiä <3 La muuttu muutamalla päivällä, mikä ei sinänsä ollu ihme ku menkat ehti tulla vaan kerran. Eli 11.4 ois uus la. Ainoo mikä jäi harmittaan oli kun saatiin vaan kaks tosi huonoa kuvaa mukaan :/ Esikoisesta saatiin vissiin viis kuvaa ja kaikki tosi selkeitä. Nyt sitte seuraavaa ultraa ootellessa :D Marraskuun loppuun saan ootella vielä :)
 
Eilen oli ensimmäinen ultra! Oli hirveä epäilys, mahtaako masussa olla enää mitään, kun oma mahani ei ole kasvanut yhtään ja muilla odottajilla tuntui olevan iso maha. Ei jäänyt epäselväksi paljonko vilinää tuleva pienokainen tulee tulevaisuudessa järjestämään <3 Pieni huitoi ja potki menemään joka suuntaan. Elämäni onnellisin päivä <3
 
Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki oli paremmin kuin hyvin. Saatin ihana kuva vauvasta ja sukupuolikin selvisi. Pitihän sitä heti ostella kaupungilta jotain, kun tiesi kummalle ne tulee. Seuraava ultra olisi 30.11. Kyllä aika menee nopeasti, ja ihana niin! :)
 
Onnittelut hyvistä ultrauutisista!
Meillä odotellaan rakenneultraan pääsyä vielä marraskuun lopulle asti. Meilläkin tiedetään jo sukupuoli, tuossa tehdyssä lapsivesitutkimuksessahan se selviää, jos haluaa sen tietää. Oletteko aikoneet kertoa sukupuolesta muille vai pidättekö sen omana tietonanne synnytykseen asti? Mietin asiaa vaan itse, kun noita hankintoja alkaa tässä pikku hiljaa tekemään ja vauvalle huonetta sisustamaan, että luultavasti jo sitten muutkin arvaavat, kumpi meille on tulossa. Näin anonyymisti on ihana jo saada hehkuttaa, että meille on tulossa POIKA! Nyt tosiaan odotellaan tuota rakenneultraa jännityksellä... Oletteko muuten tunteneet masuasukkinne liikkeitä? Mulla oli tänään jännä tunne, että olisin tuntenut sellaisen hipaisun tapaisen.
 
Kiitos! Vanhemmille kerroimme ja tuleville kummeille kerrottiin, mutta ei sitä ole tarkoitus sen enempää huudella, mut luulen asian tulevan yleisempään tietoon omasta tai toisten lipsautuksesta. Eikä se meitä niin haittaakaan vaikka tuleekin julki. Meillekin tulee poika. Nyt on alkanut viimeisen viikon aikana tuntumaan liikkeitä. Meinaatteko ottaa influenssarokotteen?
 
Olen iloisesti onnistunut unohtamaan koko influenssarokotuksen. Olisi helppo vastata kyllä, jos kuuluisin johonkin riskiryhmään. Pidän itseäni kuitenkin perusterveenä ja sairastelen todella harvoin. Olen tainnut kerran ottaa flunssa- ja influenssarokotteet sinä aikana kun niitä ollaan ryhdytty antamaan ja silloin tuntui, että oli sellainen flunssainen olo päällä pidemmän aikaa. Vaikka tuolta netistä googlettelin tietoa raskaudesta ja näistä rokotuksista ihan virallisista lähteistä niin lukemani ei saanut minua 100% vakuuttuneeksi, että tarvitsen rokotteen sen vuoksi, että olen raskaana. Raskaus itsessään ei altista helpommin sairastumiselle eikä siis anna sen suurempaa riskiä kuin muillekaan perusterveille. Niin tai näin voihan olla, että seuraavan kerran neuvolassa käydessäni neuvolantäti saa minut muuttamaan mieleni :)
 
Hei pitkästä aikaan! :) Mukava lukea kuulumisia. Meillä eilen rakenneultra ja oli ihanaa nähdä pienen potkivan ja vilkuttelevan hurjasti. Kaikki hyvin masuasukilla ja puolivälissä mennään. :) Ihanaa, onnellista aikaa! <3 Minultakin kyseltiin neuvolassa tuosta rokotteesta ja sitten myös työpaikalta (päiväkodissa). Pohtimisen jälkeen päätin kuitenkin, että en rokotetta ota. Toivottavasti pysytään kaikki terveinä! :) Mukavia hetkiä pienten kanssa ja ihanaa joulunodotusta!
 
Takaisin
Top