Ultrakuulumiset (nt- ja rakenneultra)

Mulle iski mahatauti maanantaina, niin piti tän päivän rakenneultra siirtää ens viikolle. Tiistaina sit uusi yritys. Tosin tänään on ollu jo ihan normaaliolo ja eilenkin vaan toipilaspäivä.
 
Meillä rakenneultra 24.1, kyllä jännittää. Pojalle nimi valmiina, tytölle hankala keksiä [emoji23]
Sama päivä täälläkin!
Mulla ollut taas aina helpompi keksiä nimiä tytöille, pojille kamalan vaikeaa!
 
Tänään aamulla oli rakenneultra (rv 21+2) ja kaikki hyvin. Istukka etuseinämässä mikä vaimentaa jonkin verran liikkeitä. Pienellä painoa 425 grammaa ja sukupuolikaan ei jäänyt epäselväksi. Kolmatta poikaa odotellaan siis meidän perheeseen :Heartblue
 
Saatiin hyviä uutisia rakenneultrasta! Sukupuolta ei saatu tietää eikä onnistuneita kuvia matkaan, sen sijaan saatiin kuvia kylläkin vauvan elimistä vaikka nähtiin kasvotkin hienosti... mulle jäi vähän huono fiilis kokemuksena kun ultraaja ei ehkä ymmärtänyt miten iso tapahtuma se oli meille. Odotin kivaa kuvaa annettavaksi isovanhemmille. Enkä esim tiedä vauvan painoa enkä kokoa. Varattiinkin jo yksityiseltä 3/4D ultra kuukauden päähän ihan vain fiilistelyn vuoksi! Tärkeintä että kaikki rakenteet silti kunnossa :Heartblue:Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Emssu, olipa harmi ettei ultraaja ollut ihan tilanteen tasalla ettekä saaneet sitä mitä olisitte halunneet. Mun mielestä paino pitää ihan neuvolakorttiinkin merkitä! :/


Mutta ihania uutisia kaikilla, mahtavaa :)
 
Mä oon miettiny tuota 3/4D ultraa kans, jos olis synttärilahja ittelle :D
 
Mulla oli ultra tänään. Hirveän kippurassa oli meidän muksu, vaikea oli saada kunnon kuvia. Mukaan saatiin yksi melkein hyvä pään sivuprofiili, niin mullakin pyörähti mielessä, josko kävis vielä 3D:ssä. Mutta pääsenkin kyllä vielä ainakin kerran, luultavasti useammankin, vielä polille seurantakäynnille, kun viimeksi oli niin paha raskausmyrkytys. Oon ollu ihan äimänä, en oo jotenkin ollenkaan tajunnu, että se on ollu ees mitenkään älyttömän paha, mutta vissiin sit. Sain myös ASA-lääkityksen estämään sen raskausmyrkytyksen syntymistä. Kaiken kukkuraksi tänään selvis, että mulla on mahdollisesti ollu parvorokkokontakti, niin kävin sit samalla reissulla verikokeessa senkin vasta-aineista. Ja suosittelivat hakemaan verensokerin kotiseurantavermeet neuvolasta. Kun siellä vaan vastaisivat.
 
Meillä oli ultra melkein viikko sitten ja kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa :Heartred Meille sattui hirmu mukava ultraaja, joten käynti oli senkin puolesta positiivinen. Sukupuoliarvioksi tuli hyvin vahvasti poika :grin
 
Ihania uutisia kaikilla.

Nennu, kuudes poika kuulostaa aivan ihanalta :) kunnon veljeslauma teillä :Heartred
 
Tasan viikko rakenneultraan jännittää.Onko kellään muulla ens viikolla ultraa?
 
Heippa! Tuolta syys-/lokakuisista huutelen, että onko teillä pitänyt miten hyvin paikkaansa uskomus sukupuolen yhteydestä sukupuoleen? Eli että pojilla on matalampi syke kuin tytöillä :) 100% varmuutta tuskin kenelläkään vielä on, mutta siis tarkoitan alkuraskauden sykkeitä rakenneultrassa todettuun sukupuoleen nähden.
 
Mulla molemmista pojista ollu korkeat sykkeet, kaikki oli varmoja tytöistä mutta ultris selvästi näkyi pojat
 
Takaisin
Top