Tirri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ultrassa oli kaikki hienosti <3 siellä se pikkuinen pyöriskeli ja venytteli, niskaturvotus oli 0,35mm ja riski näytti olevan 1/100 000, eli kovin tyytyväisiä ollaan =) pää-perämitta oli nyt 42mm ja viikot täsmäsi niin ettei neuvolan antamaa laskettua aikaa 19.6. lähdetty muuttaan. Ite olin ihan varma että olis muutamia päiviä vähemmän.
Istukka on edessä ja kohdunsuun päällä, tämä aiheuttikin meille pienimuotoisen sydärin eilen kun pari tuntia ulran jälkeen aloin vuotaa ihan hulluna verta! Nousin autosta ylös ja housuihin holahti kerralla ainaki 2-3dl verta. Minä siinä paniikissa yritin soittaa neuvolaan, eivät vastaa. Sit vaan soittoa terveystalolle ja uutta ultra-aikaa iltapäivälle, onneksi saatiin. Siellä sitten gynekologi näytti että täällä voidaan kyllä oikein hienosti, ja selitti että kun istukka on siinä kohdunkanavan päällä niin kohdun kasvaessa istukka aina jostain vähän irtoaa ja vuotoa voi tulla. Sillon pitäis aina vaan levätä muutama päivä ja odotella että vuoto loppuu. Muutenkin mun pitäis nyt välttää nostelua ja ponnistelua, kiva kun toi esikoinen haluis koko ajan sylkkyyn =( surkeeta sanoa toiselle että ei äiti kuule voi nyt nostaa sua ... pakko varmaan siirtää poika nyt siihen lastensänkyynkin nukkuun, kun ei mies oo aina nostamassa sänkyyn ja sieltä pois...