Ultra kuulumisia :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ninanina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana ultra emoticon

Siellä pieni köllötteli ja sydän hakkasi vimmatusti. Hurjat 12mm oli pituutta ja viikkoja oli 7+2 (eli päivä enemmän kun itse laskeskelin) Joulukuussa katsotaan sitten 9pvä mitä nt-ultra sanoo ja muuttuuko LA.

Ihana juttu Tweety :)
Me käytiin ultrassa eilen ja nuppunen vastasi viikkoja 7+0, minkä olin itsekin laskenut. pituutta oli 9,93mm. Ihan huikeeta!

Tänään oli kauan odottamani varhaisultra ja siellä sainkin ikäviä uutisia.. Eli meille ei olekaan tulossa vauvaa;(( *itkua*

Koska raskaustesti on näyttänyt plussaa, niin hedelmöitys on lääkärin mukaan tapahtunut, mutta raskaus ei ole käytännössä lähtenyt kehittymään.Gyne sanoi, että pientä ruskeaa vuotoa on jo havaittavissa ja että todennäköisesti parin päivän sisään kuukautiset  todennäköisesti alkavat.

Toisaalta on karmeaa, että sain kuulla uutisia, joita en koskaan ikimaailmassa olisi halunnut kuulla - toisaalta, olen onnellinen, että menin lääkäriin (joka oli ennestään tuttu) ja nyt olen valmistautunut, tai no, niin valmistautunut kuin asiaan voi olla, eivätkä kuukautiset tule täytenä shokkina.

Nyt jään odottelemaan verikokeen tuloksia, jolla varmistetaan, että raskausarvot lähtevät laskuun ja että uuden raskauden yrittäminen on turvallista.

Jään nyt siis raskain sydämin kesäkuisten listoilta pois, mutta saatan silloin tällöin käydä kommentoimassa täällä jotain..;)

Toivon sydämestäni teille kaikille onnea odotukseenne ja voikaa hyvin!!

Voi ei, miten surullisia uutisia :((((( Olen todella pahoillani puolestasi. Näitä tällaisia asioita ei koskaan toivoisi kuulevansa. Voimia ja halauksia sinulle ja koko perheelle.

*surumieli*

Voi ei :'(
Hirmuiset pahoittelut täältäkin!
Voimia tulevaan ja hyvä jos tulisi itsestään ulos niin ei tarvitsisi lääkkeitä tai kaavintaa..
Kovasti jaksamisia, ja muista puhua sun fiiliksistä miehes tai jonkun kanssa, itse tiedän miten vaikeeta tälläsestä on päästä yli!
Mutta aika ja uusi raskaus on parasta lääkettä.

Haleja <3

Tässä kuva meidän Tiitiäisestä, kokoa on julmat 1,83cm 

No hö...ei tämä anna nyt lisätä sitä ollenkaan, pitänee yrittää toisella kerralla uudestaan..

Tarunen muista tarkistaa että kuva on tarpeeksi pieni että sen voi tänne laittaa :)
Ja sehän laitettiin tosta hymiön viereisestä palkista ja koko sai olla max. 200kb :)

).( Huomenna mäkin pääsen toivottavasti tänne laittamaan selvemmän kuvan meijän pompulasta, jännittää jo jonkun verran mitä huominen tuo tullessaan, väkisinkin tulee mieleen viime kerta ku kaikki ei ollutkaan hyvin emoticon
No toiveet on ainaki korkeella emoticon

Osanottoni Piaffi, ja lämpöinen halaus teidän perheelle ='( noita uutisia ei toivoisi kenellekään!

Piaffille paljon voimia ja haleja <3

Lisäisin kuvan tänne eilisestä nt-ultrasta jos osaisin pienentää kuvan kokoa :D
Kaikki oli viikkoihin nähden hyvin! LA siirtyi 6 päivällä eteenpäin, eli ei oltukaan vielä vkolla 11+4 vaan 10+5 nyt. Mutta pikkuinen kovasti liikkui siellä, sen kun näki niin kyllä kyyneleet tuli :´) En jotenkin osannut uskoa että se jo nyt siellä noin liikkuisi. Napatyrä oli vielä näkyvillä, mutta pitäisi rv 12 mennessä hävitä, joten siitä syystä käydään kontrolliultrassa vielä reilun viikon päästä perjantaina. Myös mahalaukkua ei kätilö nähnyt, mutta sanoi ettei näistä tarvitse hermoilla, kuuluvat näille viikoille :) Pää-vartalomitta oli 37,2mm ja lakimitta 13,9mm. Niskaturvotusta 1mm, eli normaali.
Malttamattomana odotan ensi viikkoa, kun tulee rv 12 täyteen :) Sitten jo uskaltaa rupee kertomaan ystäville ja sukulaisille.

Ninaninalle tsemppiä huomiseen ultraan, uskon että jännitys on kova!! Sitä se oli itselläkin :D

Voi kurjuus Piaffi emoticon jaksamisia sinulle ja miehellesi.

Itsellä on vielä yli 3vkoa NT-ultraan, tuntuu että tää eka kolmannes oikein matelee eteenpäin..

Voih Piaffi, olen niin pahoillani puolestanne. emoticon 
Voimia kovasti ja plussatuulia seuraavaan yritykseen! 

Ensimmäinen ultra takana tääläkin. rv.11+0 menkkojen mukaan mutta vastasi viikkoja 11+4. Ei lähtenyt laskettua muuttelemaan. niskapoimu 1,1mm ja pituutta 48mm. Muutamat mojovat potkut päästeli mutta muuten laiskotteli haarat levällään ja vähän vilkutteli. Tli kyllä itkut tihrustettua mutta en uskaltant hysteeriseksi ruveta kun pelkäsin häiritseväni kätilöä :D
Aivan epätodellinen olo että onko siellä mahassa todella n5cm pitkä vauvan näkönen pötkylä <3

Voi ku ihania ultra-uutisia =D ihan liikuttuu tässä itsekin! Voi ku tulis jo pian joulukuu että mäkin pääsen!! Rakas ystävä on tänään ekassa ultrassa, jännään sitä nyt tässä ensin =)

Tänään siis käyty ultrassa ja kaikki oli hienosti!
Taas siinä tuli itku kun näki että kaikki oli hyvin..
Pikkunen oli "jo" 4,68cm ja nt oli 1mm eli normaali emoticon
Pompula vastas viikkoja 11+4, mutta ar-ultran mukaan 11+1 ja tätsy sano että on todellisempi mitä aiemmin on mitattu (?) Eli la on ja pysyy samana eli 5.6 emoticon

Nyt oon päättäny alottaa nauttimisen ja lopettaa murehtimisen!

Tässä vielä kuva pompulasta

Voi että miten selkeitä kuvia toisilla on :D näkyy nenät ja kaikki :) Meillä ei oo ihan noin tarkka kuva, tai katsotaan sitten selkeentyykö se kuva siellä 12+1 kontrolliultrassa.. :)
Onnea Ninanina vielä kerran :)

Takaisin