Ultra jutut

Kirjoitan nyt tän otsikon alle, kun vähän tähän liippaa... Sain lainaksi angel sounds -kotidopplerin. En saanut minkäänlaista sydänääntä kuulumaan tänään kokeillessani. Onko kellään kokemuksia laitteesta?
 
Mäkin hommasin sen dopplerin kotiin, niin ekalla kerralla en meinannu millään löytää sydänääniä. Etin niitä varmaan kymmenen minuuttia. Sama juttu oli toisellakin kerralla, mut nyt viimeksi kun kuuntelin niin löysin heti.. aika alavatsasta mä sain äänet kuulumaan ja sivusta..
 
unefille: Mulla on samanlainen angel sounds kotidoppler ja ensin en meinannut saada kuulumaan, mutta laitoin ohuen kerroksen rasvaa vatsan päälle ja ja sitten kuuntelin niin hyvin sain äänet ja potkut kuulumaan. kärsivällisyyttäkin se vaatii kun välillä saa hakea aika kauankin ennenkun ne pienet äänet kuuluu :)
 
Vaihdoin doppleriin varmuudeksi vielä patterin ja johan alkoi sydänäänet kuulua :) Kivaa kuunnella niitä, kun rakenneultraan on vielä se pari viikkoa, eikä neuvolaakaan tiedossa ennen sitä. Ja kuulihan mieskin nyt sydänäänet ekan kerran np-ultran jälkeen..
 
Me käytiin tänään rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan niin kuin pitääkin. Kovasti vauva venytteli ja maiskutteli. Sukupuolikin selvisi nyt varmuudella. Itse olen aavistanut alusta asti kumpi on tulossa. Tästä ultraajasta ei jäänyt niin hyvä fiilis kuin edellisestä. Jotenkin kauhean hätäinen, etten ehtinyt itse edes kunnolla tajuta, että missä mennään. Päällimmäisenä mieleen kuitenkin jäi se kaikkein tärkein asia: Vauva on kunnossa :)
 
Rakenneultrasta pelkkiä hyviä uutisia ja masu pullottaa siihen malliin että hämmästelen miten harva on tajunnut avovaimon olevan raskaana (uutisia ei olla kerrottu, muutama harva tietää). Sukupuolikin on tiedossa, tai siis tarkemmin sanottuna: minä tiedän, avovaimo ei vielä tiedä haluaako hän tietää.

Olin tänään aamulla rakenneultran jälkeen niin onnellinen että autoin eksyneitä turisteja, annoin spårassa lounassetelini spurgulle, juttelin diibadaabaa tuntemattoman vanhemman rouvan kanssa ja muutenkin säteilin siihen malliin että raitiovaunullinen työmatkalaisia varmasti ajatteli et olen vetänyt jotain lailla kiellettyä

Aurinko, kevät ja hyvät uutiset hyrräävät hormoneja siihen malliin että avovaimoa selvästi jo vituttaa tää jatkuva kuherteluni (koko raskauden ajan äksyillyt asteikolla 0-100 suurin piirtein 120 edestä). Siitä huolimatta olen niin onnellinen ja täynnä energiaa etten edes osaa ajatella myöhässä olevia laskuja, täällä netissä kukkuilen eikä uni tuu vaikka yritin
 
Meilläkin oli rakenneultra tänään. Ja hyvin samat fiilikset on kuin linssiluteella.
Kaikki on nyt ihanaa!!

Eli vauvalla kaikki ok. Kätilö oli mukava ja saatiin ihan hyvä tovi vauvaa katella.
420g painava vauveli siellä on ja nähtiin sitä 4d ultraakin. Mä niin toivoin sitä ja toteutuihan se toive. Saatiin siitä 4d pari kasvokuvaakin mukaan ja kovasti on vauveli siskonsa näköinen. Sukupuoltahan ei tiedetä. Tästä on taas hyvä jatkaa.
 
Takaisin
Top