Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin ar-ultrasta kotiuduttu ja kaikki on pikkuisella hyvin! :happy: Koko oli 10 mm ja sydän löi kovaa tahtia. Koon perusteella ikä-arvio 7 + 0 eli päivän ero tuohon laskurilla arvioituun laskettuun aikaan.

Pistänpä teillekin tämän ihanan kuvan näytille. :Heartpink

Muoks: Tää puusilmä huomasi nyt vasta että ultrakuvassa on tuo koko merkattu 7 weeks ja +- 2 days eli ihan samoihin päiviin menee mitä olin laskeskellutkin tuo ikä. :)

Liitteet

• ultra28.1.jpg
    ultra28.1.jpg
    163.5 KB · Katsottu: 79
Muokattu viimeksi:
Kiitos aBu!! Varasin sieltä ajan ensiviikolle. Aika jännä se nettiajanvaraus, kun ei mitään taustatietoja laiteta minnekään! :D Saas nähdä mitä tulee!

Meiri, jos ei ole hyvä, niin en ota valituksia vastaan! :D Mutta netistä löytyi tyytyväisiä ihmisiä, kun selailin ja tosiaan uskoisin olevan halvin vaihtoehto :) Itse aika tarkkaan kuitenkin kolusin, kun jos en olisi julkiselle päässyt tuossa, niin olisin varannut jostain ajan!

Yksityinen lääkärikeskus (ei ketju vaan vain yksi toimipiste) Keski-Pohjanmaalla.

Jos paikkakunta kiinnostaa niin laita privaa. On niin pieni paikka tämä etten uskalla vielä tässä huudella kun ei olla kerrottu vielä muille. :)

Okei, mutta ei kyllä kovin kalliiksi tullut! Meilläkin päin tosiaan halvin, jonka löysin oli 100e. Mutta itse en tosiaan joutunut lopulta maksamaan mitään kurkistuksesta.. :>

Helmi0915 Kappas sulla on sama sairaalakin tosiaan kuin mulla! Piti käydä tuota listaa heti vakoilemassa. :p

Onnittelut MiM3
! Snuzzle mää katoin jo silloin, et onkohan meillä sama sairaala, ku lisäsit omas tonne listaan. En sitte ollu varma, ku iteltä jäi se väliviiva pois, mut en oo varma siitäkään, et käytetäänkö sitä enää... Mut ei ainakaan samalta tuppukylältä olla, ku meidän huimassa kauppavalikoimassa ei yhessäkään myyä jalapeenoja kassan vieressä olevassa pöntöstä. No joo, ei löydy koko pönttöö...

Takaisin