Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nt-ultrassa käyty tänään. Mittauksen mukaan nt 0.9mm, tiedä sitten onko hyvä vai huono kun lääkäri ei sanonut asiasta mitään? Sanoi vaan että 2 viikon sisällä tulee kirje kotiin. Hmmm.. ei muutenkaan mennyt ihan putkeen ultraus, kun lääkäri ei kertonut mitä tutki ja ultraus kesti ja kesti.. olin siellä varmaan reilut 20min :bored: noh, yksityisellä on varmaan tottunut vähän erilaiseen "kohteluun".

Ultrassa näkyi vilkkaasti liikkuva sikiö, vastasi viikkoja 12+4 :) Nyt vielä jännätään nt-tuloksia.

0,9mm on hyvä tulos. Alle 3mm on hyvä tulos, joten onnittelut :) Harmi juttu, ettei sulle kerrottu mitään. Saa nähä, miten itelle käy. Ensi viikolla vasta edessä.

Hecu, olipas ikävää ettei kertonut mitään! :/ no mutta onneksi pääsit näkemään oman pikkuisen kuitenkin :)

Minis15: Kiitos :) Hyvä tietää, vaikka oishan tuon tietty voinut itsekin kvg.

aBu: Joo, ei tosiaan sanallakaan kommentoinut mittaustulosta ja en sitten osannut kysyäkään, kun ajattelin että kai se sitten lopullisessa tuloksessa selviää (??). Tää kaikki on itelle ihan uutta, niin oon ihan pihalla :biggrin

Alta 3mm on kai se mikä itsessään on hyvä. Toki sitten ne muut voi siihen vaikuttaa sen lisäksi (iät ja muut). :)

Täällä myös käyty ultrassa ja kaikki hyvin :) Pieni 62mm ihmistaimi siellä alkuun kovasti jumppaili, myöhemmin piti jo vähän minun hyppiä ylös että saatiin mitat otettua <3 No saatiinhan se nt vihdoin, 1,3 mm ja kun verikokeissa kävin jo pari vkoa sitten niin laski riskiluvut samantien, down riski 1:25000 ja se joku toinen oli 1:100000 eli hyvälle vaikuttaa :) Kaikki oli muutenkin hyvin, koko vastasi 2 päivää isompaa mutta la:ta ei muutettu.
Onnea kaikille muillekin hyvistä kuulumisista!

Onko kukaan muuten ottanut esim puhelimella videokuvaa näytöltä? Mä otin koko ultrauksen videolle eikä kätilö mitenkään estellyt mutta kun veli vaimonsa kans oli ultrassa niin ei saaneet kuvata jostain syystä?

Nii ja paljon onnea taas uusista hyvistä ultrakuulumisista!

Paljon onnea kaikille hyvistä ultrauutisista! :love7

Itseä rupeaa pikku hiljaa jännäämään, maanantaina ois meno! Päästäänkö me kaikki loppupääläiset ensi viikolla? :nailbiting:

Onnea ultrassa käyneille! :) Ja tsemppiä vielä omaa ultraansa odotteleville!

Onnea munkin puolesta taas kaikille :) Mä jännäilen vielä ensviikon torstaille asti. Huoh.
Sitten jos alkais kertomaan muillekkin..

kyllä varmaan alkaa kaikilla olemaan kohta puolin nämä ultrat takana:), päästään oottamaan rakenneultraa:)
Mulla on tänään lääkärineuvola

PLUSSAPALLERO: Mulla ihan samanlainen kokemus ultrauksesta...kohtu kovasti taaksepäin niin ultraaja joutu sormet punasena painamaan massua, että sai kunnon näkyvyydet vaaveliin...sitten oli illan ja seuraavan päivän maha tosi kipiä...

ja joku kyseli, että meneekö toista odottaessa aika nopiampaa niin KYLLÄ MENEE :p en taho välillä muistaa millä viikoilla olen ja varsinkin nyt kun väsymys ym. oireet hävinnyt niin ei taho raskautta välillä muistaakkaan :grin

Osalle siis tehdään päältä ja osalle alakautta. Mulla tehtiin suoraan alakautta, ei se edes lähteny yrittämään päältä..

Takaisin