No onpas outoa! Mulle terkka laittoi lapulle ylös ultra-ajan ja seuraavan neuvola-ajan, kun me ne siinä samalla varattiin. Laittoi myös ylös aikavälin, jolloin pitää käydä verikokeessa. Mutta ei mitään mainintaa pissanäytteestä. No jos ei Hemskullekaan ole perään huudeltu, niin kai mäkin annan sen olla.
Jaksamisia ultrien odotteluun! Mulle annettiin ekalla neuvolakerralla sellanen astia, johon (helvetilliset neljä tuntia talossa ollut) pissanäyte otettiin ja sit kaks tuubii, jotka sieltä kiposta täytettiin. Nuo sit piti labraan kiikuttaa. Neuvola käynneillä yleensä aina pitää antaa pissanäyte, kun seuraavat siitä esim. raskausmyrkytystä.
Mulla oli samat ku Helmillä. Sai hemmetinmoisen pissahädän kärsittyään leikkiä laboranttia kun siitä pissapurkista sai hienosti ite ottaa ne näyteputkilot ite
Mulle kans annettiin neuvolasta kippo ja kolme putkea, jotka ite täytettiin ja vietiin verikokeeseen mukaan. Onneks yöllä helppo pidättää ja aamulla herättyä pissiä kuppiin. Toi pissanäyte on eri juttu, kuin se pissanäyte, joka otetaan ite joka neuvolakäyntiä ennen omaa vuoroa odottaessa.
Mulle lykättii kans ekalla neuvola kerral pissipurkki mukaa ja kolme putkiloo jotka piti sitten viedä labraan mennessä, liitty jotenkin virtsatieinfektioon?! Tai siis katsottiin ettei mitää siihen viittavaan löydy. Sitten labras olis pitäny vielä yx pissinäyte antaa mut piti hoitaa se myöhemmin kun piti olla 2h pissimättä( klamydiatesti) verestähän katsottiin myös veriryhmä ja muut taudit ja sit ultrassa kuulee ne seulontatulokset. Tänään soittelinkin neukkuun kun on päätä särkenyt että kuinka uskaltaa ottaa lääkettä ym. Ja kuulin sit samalla ne muut tulokset. :)
Kaikki oli hyvin. :) laskettu aika muuttu aikasemmaksi. Heitti viis päivää. Eli nyt oli jo 12+6. Nt oli 1,6 mm kuulemma ihan normaali. Kauhiasti se pikkunen siellä pyöri. :)
Onnea ninzy! :) Vihdoin oli doppleri tullu postiin ja samantien kävin hakemassa sen! Pikkusen oli värkkäystä ja aluksi löyty pelkkä oma syke ja viuh viuh, mutta lopulta löyty papunki syke! :) Kyllä tolla laitteella saa mielenrauhan itelle :)
Noniiiin, perjantaina 8.30 pääsis ultrattavaksi! Ihan hyvä kun soitin, ei ollu vielä tänäänkää posti tuonu mitään kirjetta, tuskin ovat ees lähettäneet sitä.
Mun ei neuvolassa tarvinnu pissiä purkkiin, vaan sain myöskin kotiin noi putkilot (2kpl) jotka sitte kiikutin mukana labraan sillon rv10 kun kävin verikokeissa.