Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helppo on Sanniksen tulla aukoon päätään siitä, kuinka vähän on enää odotettavaa, kun oma ultra on jo takana ja seesteinen odotus on alkanut ;D

Tiedän, tiedän soriii! Oon hiljaa. :sorry:
Seesteisestä ei oo tietookaan, mut kyllä, mä oon ton piinan jo kärsiny, joten meen suosiolla muualle huutelee, et mun rakenneultraan on vielä 8 viikkoa :confused::wink

Mä en oo vielä edes saanut sitä ultra aikaa! :arghh: Kai sinne ens viikon jälkeen pitää alkaa soitella jos ei mitään kuulu...

Onnea kaikille vielä hyvistä ultrakuulumisista! :)

Mullakin huomenna verikoeaika :D Ja ultra 10.3, eihän sinne ole oikeastaan kuin viikko enää! :)

Höh, no jospa sulle Eloveena tulee alkuviikosta ultrapostia. Toivotaan niin! :)

Sannis, oon pahoillani, ettei oo seesteistä. Ei oikeesti sanonu millään pahalla. Muistelen ite edellisestä kerrasta, että ekan ultran jälkeen ois ollu helpompaa jo, kun nähny, että kaikki on kunnossa ja riskit jo tosi pienet. Rakenneultraa en juuri muista edes odottaneeni, se oli vaan sellanen kiva juttu, joka tuli sit, kun tuli. Aattelin, että näinhän sen täytyy sillon olla kaikilla muillakin :p

Juu kyllä mä ymmärsin keksimamma :wink
Oikeestihan olo on tässä ultran jälkeen ollut paljon huolettomampi, ja tiiiän et se eka ultra on se kamalin jännäys :P Ja ne päivät tosiaankin matelee odotellessa tuomiota...

Mut hei, taas yks yö lähempänä teidänkin ultria :wink

Mietin samaa! ^ mulla ei ainakaan vielä näy siellä, tosin kaks viikkoa ne sano et menee max, nyt vasta viikko takana...

Täällä mä istun labran aulassa pissaputkien kanssa. Olis niin paljon kivempi, jos tulokset näkis omakannassa ennen ultraa, mut ilmeisesti kukaan ei ole nähnyt. Mulla 2 vkoa vasta ultraan.

Mä ymmärsin ultraavan kätilön puheista että niillä verikoetuloksilla ei tosiaan yksin tee mitään, vaan siihen tarvitaan se nt-mitta, äidin paino ja perussairaudet ym. että voidaan riskiä laskea. Meille se kätilö ainakin esitteli innoissaan semmosta laskentaohjelmaa mihin kaikki arvot syötetään ja sit se antaa tuloksen :)

Joo sitä lopullista tulosta oottelen eli ultra ja verikoe on tehtynä viime viikolla.

Eikö se sikiön terveys selviikkään ultrassa vai tarkoitatko omia tuloksia noihin muihin juttuihin liittyen?

Siis seulontaanhan vaikuttaa verikoe sekä ultra ja sitten ne jotkut (ikä, paino yms). Eli suoraan ei taida ultrassa selvitä, koska sitten ne kaikki tulokset lyödään yhteen ja lasketaan sieltä ne riskit.. Kai? Minulla ainakin tuli postissa tieto kaksi päivää ultran jälkeen, että lisätutkimuksille ei ole tarvetta :)

Niin mäkin luulin aluksi. Mutta ainakaan meillä ei saanut tietoa heti. Tosin kyllä se ultraaja totesi, että riski lienee aika pieni - perustuen niskaturvotukseen ja ikääni.. Mutta virallinen "tulos" tuli sitten postitse :)

Takaisin