Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea hyvistä ultrauutisista kaikille!

Meilläkin oli eilen ultra ja hyvi uutisia siellä saatiin. Niskaturvotus 1,2 mm, muita mittoja en muista. Vastasi kahta päivää suurempaa, mutta la pidettiin ennallaan eli 7.9.

Vaikka uutiset oli hyviä ja kaikki näytti hyvältä, niin silti hieman huono maku jäi ultrauksesta. Ultraaja ei juuri puhunut vaan ihmetteli kuvia itsekseen. Ultrasi vatsan päältä ja alakautta, pyysi yskimään, vaikka kaveri liikkui kovasti. Kyseltiin molemmat, että etsiikö jotain erityistä, mutta vastaus oli aina ei.. Höh, jäi vähän outo olo. Muista kyllä ensimmäisestäkin raskaudesta, että nt-ultraajaan en ollut samaisesta syystä kauhean tyytyväinen. No yritän iloita, että "kaikki mitä näkyi näytti normaalilta" kätilön sanoin sanottuna.

Paljon onnea kaikille ihania ultrauutisia saaneille jälleen! :love7

Paljon pieniä ihmeitä matkassa mukana kaikilla, ihanaa! :)

Perinteikkääseen tyyliini: onnea kaikille hyvistä tämän päivän kuulumisista! :) keitäs ensi viikolla päästään jännittämään?

Tulin ihan ajan kans selaamaan näitä kuulumisia nyt paremmalla hetkellä, ja kattelemaan kuvia pikkukavereista. On kyllä mykistävää, miten voikaan tulla onnellinen olo teidän kaikkien puolesta, vaikka eihän me edes tunneta toisiamme. Onnittelut vielä kaikille yhteisestikin! :Heartpink Töiden lomassa oon vaan ehtinyt tykkäillä nopeesti teidän uutisia... :)

Sit kun meitä syyskuisia on niin paljon, et osa menee ohi ihan kokonaan eikä nimimerkit pysy muistissa millään, et kuka kävi jo, ja kellä edessä vielä...

Hemsku, ilmoittaudun ensi viikon hermoilijoiden joukkoon. :)

Nt-ultra on 4.3. klo 13.40 :nailbiting: Pikkukaveri nähtiin jo kerran rv 7+3, jolloin syke näkyi vahvana. Silti tässä on jo ehtinyt innostua, huolestua, pelätä ja vaan niin paljon vaan toivoa, että kaikki on edelleen kunnossa. Tiedätte kyllä! :grin
Tätä ekaa plussaa ehdittiin tosiaan odotella noin 1,5 vuotta, nyt on kyllä niin ihana olo tästä koko vuodesta.

Muita ensi viikolla ultrattavia?

Estrella, onnittelut hyvistä uutisista. Meillä on sama laskettu aika 7.9. Mä en olekaan sinne listaan käyny vieläkään itseäni ja LA:ta lisäämässä, kun yleensä puhelimessa tätä foorumia selailen.

Harmi ettei ultraajasi ollut innokas kertomaan asioita. Mulle kätilö kertoi tosi tarkkaan koko ajan mitä katsoo ja miten näkee. Välillä heilutteli vatsaani, jotta sai vauvan kääntymään. Oli ihan tosi mukava ja ammattitaitoinen kätilö. Harmittaa, kun en muista nimeä. Haluaisin laittaa kiitosta.

Onnea tän viikon ultraajille ja tsemiä ensi viikolla menijöille. Ihanaa, et ollaan pääosin kuultu hyviä uutisia :)

Täälltä ilmoittaudutaan myös ensi viikon ultraan, hui! Meitä taitaa olla ainaki kolme ens viikolla vai? Nyt jännittää! Mulla on tiistaina klo 14, saas nähä miten sitä säntäilee ja kärvistelee töissä noi kaks päivää O.o

Ähh välillä on ihan levollinen olo mut välillä pelottaa et mitä jos onkin huonoja uutisia.. No ei auta pelätä liikaa, murehtiminen ei kyllä auta asiaa. Ja tän foorumin hyvät ultrakuulumiset antaa kyllä valtavasti varmuutta että kyllä täälläkin masussa taitaa sittenkin se pieni syrän sykkiä❤️❤️

Meillä ultra on vasta 11.3. mutta ens viikolla pääsee sentäs jo edes verikokeisiin, niin tuntuu asia jo vähän etenevän :)

Mullakin vasta ultra 13.3 mutta huomenna meen verikokeisiin. Aluksi jännitin miten pääsen yksistään sinne kun olot olleet järkyttävät, mutta nyt on jo helpottanut niin että viikonloppuna olen ollut jo ihan oma itseni. Siivoilin kotona. (herrajumala kuinka sotkusta!) Vaihdoin kukkia multiin. (maaliskuu eli kevät!) Enköhän mä nyt yhet verikokeet haltsaa. Silti tuska pitkä aika sinne ulraan...

Mäkin meen huomenna verikokeisiin, mut ultra vasta reilun 2 vkon päästä :S

Takaisin