Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Heppunen vikoihin odotteluminuutteihin :)

Siellä se pikkuinen oli! Kaikki oli niin kuin piti. Pienet jalat ja kädetkin eroittuivat hyvin. Koko vastasi 3 päivää isompaa mutta laskettua aikaa ei muutettu eli edelleen 3.9 ja viikkoja 13+0. Neuvolassa kun ultrattiinniin näytti papunen viikkoa pienemmältä joten hyvin kasvanut. Varattiin myös aika rakenneultraan joka on sitten 23.4

Meilläkin ultrassa kaikki hyvin! :Heartred Turvotus oli 1.1 eli oikein hyvä, vastasi viikkoja 13+0, mutta laskettu aika pysyy samana eli 5.9 Nyt siis 12+5 :) Oli päiväjumppa menossa vauvalla, niin saatiin puoli tuntia ihailla häntä kun ei suostunut sopivaan asentoon mittailuja varten. Kätilö sitten tökki mahaa, että liikuhan, niin pieni heristi nyrkkiä vastaukseksi :hilarious:

Onnea kaikille ultrassa käyneille! :)

Foxland, saitko sä ajan nyt sitte Naikkarille vai Kättärille? Mulle tuli vihdoin kans tänään kutsu. Meen Naikkarille 10.3. Onneksi on aamuaika niin ei tartte koko päivää jännätä ja äitikin kerkiää tulee hoitaa esikoista kun menee ite vasta iltapäivällä töihin :) Että hyvin meni sittenkin! Mieskin heti pyysi päivän vapaaksi ja se hänelle luvattiin :) Jee! <3

Jestas, ku näitä ultra-uutisia satelee, niin ettei meinaa perässä pysyä. Onnittelut Heppuselle ja bebelle!

Aatelkaa, ku puolen vuoden päästä rupee tuleen noita syntymäuutisia :) Niin, eihän se oo ku vaivaset puol vuotta...

Foxland: No voihan. :/ Oothan ottanu ton puheeks nyt neuvolassa taikka sit viimestään ultrassa. Sukurasite nostaa riskipisteitä sen geenin ohella. Ja myös esim ylipaino, tupakointi ja ikä. Ja jos itellä ollu joskus tukos. Mulla pisteet just sen alle ettei tarvi alkaa heti piikittään...

Snuzzle
Olen joo kertonut kaikille kenelle tarve. Tälläkin kertaa lääkärille lähetetty konsultaatio-lähete, kuten viimeksikin.
Viimeksi synnytyksen jälkeen pistin 6vk.
Onneksi en tupakoi, en ole ylipainoinen ja olen "nuori" ☺️

Muokattu viimeksi:
Takaisin