Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa, taas ultrakuulumisia, ja niitä hyviä nimenomaan! Onnea !! :happy:

Voi että, onpa kamalaa varmasti tulla yksin sieltä huoneesta itkun kera. Mutta, siinä odotushuoneessa kaikki osaa suhtautua sentään, et ei tartte mihinkään yhteispäivystyksen odotustilaan pamahtaa kaiken kansan nähtäväksi... Mutta onhan se karmeaa aina.

Tääläkin käytiin aamulla ultrassa ja kaikki oli hyvin <3 koko heitti päivällä. Nyt menossa 12+2. Ultran jälkeen on ollut kyllä alavatsa kipee ja paperiin jäi ruskeaa tuhrua, onneks ihan vähän. Lienee ärtynyt vaikka vatsan päältä tehtiin ultra :/ tätä tuli jo viikolla 7 vähän ja kerran pitkän työpäivän jälkeen. Lienee eilisellä 10h työpäivällä ehkä osuutta asiaan. Mutta tuskinpa täytyy huolestua kun kaikki oli niin hyvin aamulla.:)

Onnea myös muille hyvistä ultrakuulumisista <3

Onnea fudge, Kirpula, Cinderella ja sv!! Ihania uutisia <3

Foxlandille onnea ultra-ajan saamisesta! :D Ite oottelen edelleen. Hitto vie kun antavat oottaa! Mulla voi kyllä olla semmonen tilanne, että kestää pari päivää extraa, kun ei oo välttämättä vielä noissa järjestelmissä meijän osote päivittyny, niin postilla kestää kääntää. Ainakin viime muuton yhteydessä meni useempi viikko ennen kuin tiedot päivitty. Enkä usko, että mun terkka (ihanan terkan sijainen :/ ) on tajunnu asiasta lähetteen yhteydessä mainita. Mut jospa se mullekin sit kohta tulis, kun niin lähekäin käytiin neuvolassa Foxlandin kanssa :)

Mielipidekysymys, jos ei ala kuulua niin eiköhän sitä voi sitten soitella ja kysellä :)

Ihan loistavia uutisia voi että!!! :woot:

Ja aBu minä päivänä sulta otettiin se verikoe? (jännään tässä itse että kauanko menee että saan huomisesta verikokeesta sitte sen tuloksen...)

Verikoe otettiin jo 6.2.(?), mutta ultra oli vasta maanantaina :) niin tuli nopsaan ultran jälkeen kyllä, kun höpöttivät parista viikosta!

Kiitoksia kaikille myötäeläjille! Olette ihania! Tuntuu hassulle, kun täällä sitä vaan hehkuttaa teille ihania uutisia ja saa onnitteluja, mutta vieläkin moni ystävä on tietämätön koko asiasta :)
Tsemiä seuraaville ultraan menijöille! Mulla meni päivä ihan tuon ultran ympärillä enkä mitään saanu aikaseks. Jännitys laukes illalla päänsäryllä. Mut onnellisena nukkumaan menossa :)

Takaisin