Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on sekä ihania että surullisia ultrauutisia! Eleanoralle voimia kovasti jatkoon! Ikäviä uutisia ei toivoisi kenellekään. Mutta iloisia ultrauutisia saaneille paljon onnea!

Omaa ultraa en olekaan kovin paljon ennättänyt miettimän, mutta tätä palstaa lukiessa aloin nyt jännittämään torstaita! En malttais odottaa ja viimeset päivät varmasti matelee..

Voi Eleanora olen todella, todella pahoillani. Paljon voimia sinulle!

Maggielle onnittelut hienoista uutisista :)

Kiitos kaikille mukanaelämisestä. Ootte te kyllä aika huippu sakki, on ollut iloa kuulua tähän joukkoon. Ikävä, että minun osalta tämä päivä ei tuonutkaan hyviä uutisia. Päätä jo särkee itkun määrästä, vaikka pakko on ollut saada muutakin tehtyä esikoisen takia (onneksi on se ihana pieni poika!). Nyt mies ja poika lähtivät kauppaan, niin saan rauhassa levähtää ja käsitellä tätä.

Ja onnea kaikille, jotka tänään saivat nähdä ihanan pienokaisensa!

Vitsi mä oon täällä päivystäny heti aamukasista asti ja jännännyt kaikkien kuulumisia! Ei vaan viittiny töistä kirjautua ettei hujahda koko päivä täällä hengailuun;)

Mutta hienoja uutisiahan täällä melkein kaikilla oli, onnittelut!:)
Eleanorille pahoittelut, ikävää että kävi noin:/

Mulle ei vieläkään oo tullut sitä perhanan aikaa, sairaalan sivuilla luki että ultra tehdään viikolla 12-12+6, mikä tarkottas mulle ens viikkoa...! Kyllä mä saan omat työkuviot järjestettyä, mutta tosiaan olis kiva saada mieskin mukaan..

Voi eleanora olen niin pahoillani <3 Voimia hurjasti kestää tämä suru! Onneksi tosiaan on Se esikoinen, joka auttaa jaksamaan.

Maggielle onnittelut ihanista uutisista! :Heartred

Eleanoralle paljon voimia ja jaksamista tähän hetkeen ja tulevaan! Todella surullista. :Heartblue Nuo uutiset on se, mitä itse pelkään kaikista eniten tällä hetkellä.. Anteeksi, en osaa löytää oikeita sanoja. Voimia!

Takaisin