Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä koitan nopeesti saada jotain näpyteltyä, mutta kiire tulee töihin. Kysyin pomolta sitä et eikös kvtesin mukaan oo palkallista aikaa ultrat niin vastaus oli et ois pitäny varata vasta seuraavalle viikolle ultra ku nää työt loppuu ens viikon jälkeen..ja ultra oli varattu ennen ku sain tän sijaisuuden. Mulle sanottiin et pitää olla sit jo klo 10 töissä, ja matkakin kestää 25 min eli hoppu on.

Höh, aika tiukkis pomo :sad001
Mä ilmotin perjantaina, et en oo aamulla toimistolla maanantaina, mulla kun työt joustaa aamuista helposti niin että voin mennä hyvin esim klo10 tai 11, jos vaan joku muu on siellä paikalla. Mulla liukuu sitten työajat välillä illasta pidemmälle, niin aamut on kätevin järkätä vapaaks ilman turhia selittelyjä.

Mulla taas asiakaskäynnit loppuu viim.klo 16 mennessä joten vaikee noita tunteja on takasin tehdä jollen saa sovittua sitä jotenkin... Joo tasan ysiltä on mulla

Olikos huomisissa ultraajissa muita, kuin Sannis, jotka eivät ole käyneet ar-ultrassa?

Tuotapa minä en muistakaan? Tuntuu et täällä foorumilla ylipäänsä oon yks harvoja jotka ei käynyt ar ultraa...

Aikalailla kyllä taisi kaikki käydä ar-ultrassa. Muutamia oli mun mielestä, jotka ei ole käynyt :) minun ei pitänyt käydä, mutta päivystyksessä sitten pikaseen kurkkasivat.

Minis, mulle huominen on tavallaan se ar-ultra. Tai kun np-ultra on vasta myöhemmin (pitäis varata se mutten oo tohtinut ennen huomista) mutta huominen on sellainen ns. varmistusultra, jonka ihana neuvolantäti laittoi mulle kunnalliselle puolelle km-taustan takia. Esikoisestakin pääsin aikanaan. Viikkoja on ar-ultraan jo aika paljon kun huomenna kai 9+4 mutta ihana päästä tarkistuttamaam tilanne!

Muutamilla on sit extrajännää, kun näkee pikkuisen ekaa kertaa. Mulla itellä siis vielä reilu 3 vkoa np-ultraan. Mut onneks pääsen kokeen teidän välityksellä jänniä hetkiä :)

Mä en käyny ar-ultrassa ja siksi nyt pelottaakin tuulimunan mahdollisuus. Tulis ne P*RKELEEN ultra-ajat postissa vihdoin ja viimein!!! Aaaaaaaaaaaarrrrggghhhh!!!!

Hormonien piikkiin..? ^_^

Itse en myöskään käynyt ar-ultrassa ja kyllä tota keskiviikkona olevaa nt-ultraa on jo odoteltu :) noooh, pari päivää enää niin saa itsekin ehkä mielenrauhan jos kaikki kunnossa :)

Oi onhan täällä sit paljon muitakin jännäilijöitä, joille np-ultra on eka treffaus pikkuisen kanssa! :) Ihan oma fiiliksensä, kun on ekat treffit, vaikka ainahan se yhtä lailla jännää varmasti onkin! Ei siihen varmaan kyllästyä voi, vaikka miten ois ar ultrassakin käynyt :) Eli ens viikolla ma,ti, ke ja to ainakin ultria. Olikos perjantainakin joku?

Takaisin