Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään kävin viemässä pari pissaputiloo labraan (HUS-alue) ja samalla annoin vertani (rv 10+0)

Eikä tänäänkään tullut ultra aikoja vielä :(

Muokattu viimeksi:
Minulla oli nt-ultra keskiviikkona ja siellä kerrottiin, että tulosten saamisessa kestää noin viikon verran, jos kaikki hyvin ja huonot uutiset tulevat nopeammin. Eilen olikin pieni shokki, kun mies kertoi puhelimessa, että huslabista on tullut kirje. Kiireellä käskin avaamaan sen ja sydän pamppaillen odotin uutisia. Olipa ihana kuulla sanat: Tulos on normaali eikä aiheuta lisätutkimuksia :)

Oikein paljon tsemppiä huomiselle, Sannis, aBu ja Maggie ja myös ne muut ketkä on menossa! :signs003

Jäin vielä ihmettelemään noita eri käytäntöjä ekan ultran varauksessa pk-seudulla. Espoon Leppävaarassa nimenomaan sanottiin, että voin soittamalla varata itse ajan, ja hyvin toimi. Ekaksi sain ajan Naistenklinikalle, kun Jorvi (itselleni lähin vaihtoehto) oli niin buukattu. Sitten kun rv tarkentui yksityisellä niin siirsin itse soittamalla np-ultran aikaa, ja silloin sain sen Jorviin. Vielä 10 päivää pitää odotella, että näkee pikkuisen uudestaan... :)

Eli ehkä voisit Hope- soittaa asiasta, jos haluat? Ultrien ajanvaraus Jorviin ma-pe klo 13-15 (09) 471 83202. Tuota kautta pystyivät siis ainakin Naistenklinikalle varaamaan, jos sopivaa aikaa ei Jorvista löytynyt.

Kiitos linneam! :)

Hope taitaa olla jo toisella puolella maapalloa, eikä taida nyt foorumille päästä sieltä käsin :)

Kiitos linneam! Kyllä jänskättäs.. mitähän sitä tänään keksisi vielä, että sais ajan kulumaan? :>

Kiitos tsempeistä linneam, mullakin huomenna se ekstraultra! Mitä lähemmäs se tulee, sitä enemmän pelkää, onko siellä ketään... Toisaalta jännittää myös sillain hyvällä tavalla ja yrittää ajatella että KUN siellä on elämään (ei jos) niin huomenna sen näkee ekan kerran!

Abu, mä nukuin päikkärit ajankuluks :D ei vaan, väsytti niin paljon mutta meni puoli päivää aika vikkelästi... mua ei ees enää jännitä, ahdistaa vaan

Mä oon nukkunu viimeiset kolme yötä nyt niin huonosti, että olisin valmis nukkuu ihan koska vaan :D mutta jos sais vaikka hetken taas torkuttua..

Mulla on ollu taistelua, et en oo menny päikkäreille. Väsyttää jotenkin ihan älyttömästi. Jos sitä lähtis uhmaamaan säätä ja painuis lenkille. Menny tää päivä vaan olla möllöttäessä, niin aikakin menee hitaasti. Jos sit sais illalla ajoissa unta vaikka... :)

Kiitos minimami ja suski! Tsempit tässä tarvitaankin, kaamee jännitys päällä ainakin mulla :woot:

Ja minimamille mukavaa ekaa neuvolaa. :)

Pian se pari viikkoa on suski ihan huomaamatta menny ja omatkin ultrakuulumiset meidän luettavissa täällä :wink Odottavan aika todellakin on pitkä... huoh.

Odottavan aika on pitkä, joten tsemppiä teille, joilla vielä on ultraan matkaa! Ja kiitos tsempeistä kaikille, kyllä se vaan jänskättää. Tuntuu, että nämä viimeiset päivät on ne hitaimmat - se on lähellä, niin sitä vaan odottaa ja odottaa. Meidän aika aikaistu 10min! :D

:woot: 14 tuntia kuullostaa nyt paljolta, mut onhan se älyttömän vähän! Tuosta kun nukkuu sen 8 tuntia toivottavasti, niin eihän tässä varsinaista odottelua enää oo kun 6 tuntia :P Ollaan hemsku sit varmaan samaan aikaan tänne naputtelemassa uutisia :P

Takaisin