Meillä kans isyydentunnustus edessä. Pitikö sit allekirjottaa joku yhteishuoltajuussopimus myös, että voi pitää ristiäiset?! Jostain luin sellasta, tosin en tiiä oliko minkä vuoden kirjanen... Me ei varmaan olla naimisiin edes menossa, joskus 8v sitten mies on mua kahteen otteeseen kosinu ja oon kieltäytyny, sit oltiin hetki erossa ja mulle iski hääkuume, ja kun palattiin yhteen niin mun into laantu hiljalleen ja lisäks erosin kirkosta, ja tällä hetkellä jos joku on sormuksista kysyny niin on todettu että ei tuu tapahtumaan:P tällä hetkellä siis hyvä näin.
Tuttavapariskunta vihittiin samalla kun pitivät ristiäiset (kirkossa), meni lyhyen kaavan mukaan ja varmaan puolessa tunnissa oli koko toimitus ohi. Kutsut saatiin pari kuukautta aiemmin, paikalla kirkossa ja ruokailussa oli lähisuku ja sit illalla "bileissä" kaverit. Mun mielestä ihan hyvä idea, jos haluaa naimisiin ja jonkunlaiset juhlat kuitenki pitää.
Tuttavapariskunta vihittiin samalla kun pitivät ristiäiset (kirkossa), meni lyhyen kaavan mukaan ja varmaan puolessa tunnissa oli koko toimitus ohi. Kutsut saatiin pari kuukautta aiemmin, paikalla kirkossa ja ruokailussa oli lähisuku ja sit illalla "bileissä" kaverit. Mun mielestä ihan hyvä idea, jos haluaa naimisiin ja jonkunlaiset juhlat kuitenki pitää.

Eikä aikaakaan, kun nyytit on jo sylissä. Ittellä on ainakin tää raskausaika menny ihan tosi nopeesti. :)