Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama homma, että isyydentunnustus edessä. Mies vaan olisi ollut jo muutamaan kertaan valmis lähtemään maistraattiin...viimeksi viime viikolla. Jostain syystä mä oon se joka nyt vielä hannailee vaikkei mitään syytä edes olisi :)

Meillä oli tarkoitus tänä vuonna mennä naimisiin, mutta kun kuultiin, että olenkin jo nyt raskaana, niin halusin siirtää. En halua tässä mahassa häämekkoa ylleni pukea :) ja sehän pitäisi edellispäivänä ostaa jos meinasi että seuraavana aamuna sopii! Mieheni on siitä hassu, että sen mielestä naimisiin jos mennään, niin sitten tehdään se kunnolla, eli isot juhlat, kirkko, koko suku jne. Itseäni taas hirvittää sellainen, että huomion keskipisteenä pitäisi olla ja kauheasti näprätä ja suunnitella (olen perfektionisti). En pistäis yhtään vastaan, jos mentäs vaikka maistraatissa kahdestaan naimisiin ja pidettäs ne hääjuhlat myöhemmin. Jos ollenkaan.... ;)

Angelique, just toi on yks syy, miks ei olla puhuttu vielä häistä. Onneks kuviot on vähän mielessä pienentyneet, kun erottiin kirkosta neljä vuotta sitten. Mies haluu juhlia ja mä en. Ahdistun huomion keskipisteenä.

Me ollaa molemmat onnex sillä linjalla että ei haluta isoja häitä tai ollenkaan. Nyt kun mies vihjaili kosinnasta sain idean miten voisi asian sitten tehdä vielä ennen vauvan tuloa. Käytäis kirkos tai maistraatis vihillä joko iha kahestaa tai sit korkeintaan vanhemmat tms todistamassa. Sit käytäis hääkuvissa ja teetettäis niistä kutsukortit missä ilmotettais että sanoimme tahdon sillon ja sillon ja nyt kutsumme kakkukahville tms ja sit vois sukulaiset kahvittaa :) miehelle en o mitää tästä ideasta puhunu. Pitää eka odottaa kosintaa :))

Minnicrue onpa hyvä idea.
Oon miettiny samaa, et vois käydä maistraatissa ihan vaan hissukseen ja sitten kutsua ystävät juhlimaan rennosti esim.jonnekin mökille tjs.
Muuutta en tiiä, mikä vuosi tää ajatus toteutuu ( haluan olla sujut kroppani kanssa ensin ja siihen voi mennä hetki ;)

Mulla mies olis innokas meneen naimisiin vaikka heti. Ei kuuluta kirkkoon, enkä myöskään pidä isoista juhlista. En ole toistaiseksi suostunut kosimisiin. Oon kerran ollut naimisissa ja se riitti (silloinkin maistraatti vihkiminen ja pienimuotoinen kahvitus). Miksi mennä naimisiin kun näinkin on hyvä olla :-)

Kaveri työnsä puitteissa noita isyydentunnustuksia hoitaa ja sano että se on vaikea pesti kun ne paprut ja kaavat on niin antiikkiset ja aina meinaa ruveta naurattamaan ne sanankäänteet "siittämisajankohdasta" ym ja kuitenki viran puolesta täytyis pitää naama suht peruslukemilla :D Nyt ku ollaan kaikessa muussaki säästämässä niin saapa nähdä milloin tommonen vanhanaikainen byrokratian kukkanen saadaan pois tuhlaamasta ihmisten aikaa ja veronmaksajien rahaa :D

Mites meillä toi menee kun ei me tietenkään voida olla varmoja että lapsettomuuspoli ei oo tehny virhettä ja vaihtanu näytteitä? :D

Takaisin