Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Femi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JES! Hieno tyyppi oli, vastasi viikkoja 11+5 eli varhaisultran kans samoille nurkille.

Niskaturvotus 1,2 mm eli oikein hyvä. Muutenkin oli palikat kohdallaan, hieno nenä ja notkea kaveri kaikin puolin! Syke oli 155.

Naama meinaa revetä ku on niin IHANAA!

Seulonnan tulokset tuli tänään; ei kohonnutta riskiä eikä tarvetta jatkotutkimuksiin. :) Näin vähän ounastelinkin, kun niskaturvotuskin oli vaan 0,8 mm. Hieno juttu joka tapauksessa, vaikka eihän kukaan voi tervettä lasta luvata, mutta onhan tää taas yksi askel eteenpäin.

Ultra takana. Eläväinen kaveri siellä sukelteli, hyvä että saatiin mitat otettua. Niskaturvotus oli 1,7 eli alle riskirajan. Pää-takapuoli pituus oli 6,7cm. Laskettu aika muuttui 31.1, mut pysyn täällä helmikuisissa. Olipas outoa vihdoinkin nähdä pikku kaveri, kun testien varassa ollaan menty tähän saakka.

Mulla ois maanantaina klo 13.40 aika nt-ultraan! jännittää hirmusesti! Mulla viikkoja nyt 11+5, toinen raskaus menossa ja musta tuntuu että tää maha on nyt jo iha jäätävä! Mites muilla on viikkoja nyt?

Minulla myös ensi ma nt-ultra, klo 12.30. Oon tään viikkoa jännänny onko kaikki hyvin, kun oireita on minimaalisesti. Koko ajan oireita on ollu tosi vähän. Nyt 11+1.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla sama Teetu. Nt tiistaina ja nyt rv 11+2. Mulla oli paha pahoinvointi joka loppui kuin seinään ja nyt ei oo kuin väsymys..

Tänään oli neuvolalääkäriaika, joten tehtiin sisätutkimus (limakalvot ja kohdunsuun tilanne tarkastettiin). Kaikki näytti hyvältä ja kuunneltiin sydänäänetkin samalla <3.

Lopuksi katottiin verenpaine ja paino. Paino oli 66,9, mikä on asiassa vähemmän ku eka käynnillä, mutta silloin juhannuksen jälkeen oli kyllä paksummat vaatteet, joten todellisuudessa varmasti muutaman sata grammaa noussut. Verenpaine oli 126/70.

Seuraava aika on syyskuussa terkkarille voimavaroista puhelemaan.

Sydän jumputteli ja raajat heilui hurjana tänään ultrassa :) Koko vastasi viikkoja 10+4, joten palataan viikon päästä ultraan. Kk mukaan olis nyt 11+4, mutta kierto oli todella epäsäännöllinen pillereiden lopettamisen jälkeen.

Minullahan on ollu tosi vähän oireita koko ajan ja yhä vaan vähenee. Tosin vatsaa on koko ajan vaikeampi piilottaa.. Kyllä jännitys väheni, kun näki, että sydän lyö!

Takaisin